کاهش 65 درصدی آسیب های ناشی از کار در سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اعلام کرد در سال 98، آسیب های ناشی از کار در استان نسبت به سال 97 با کاهش 65 درصدی روبرو بوده است.

کد مطلب: ۱۱۳۷۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
کاهش 65 درصدی آسیب های ناشی از کار در سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ مهرداد جهاندیده در جلسه تمدید تفاهمنامه همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و انجمن عمرانی و سازندگان استان با بیان این مطلب افزود: صیانت از نیروی کار به‌عنوان یک سرمایه مهم کشور از اولویت های این اداره کل در راستای ارتقای بهره وری و تولید است.
وی اظهار کرد: تفاهمنامه همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و انجمن عمرانی و سازندگان استان برای اولین بار در سال 96 به مدت 3 سال منعقد شد که با ارزیابی های صورت گرفته، خوشبختانه نتایج مطلوب و ملموسی را در راستای کاهش و تقلیل حوادث ناشی از کار به همراه داشته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با تاکید بر اهمیت برگزاری دوره های ایمنی و حفاظتی در راستای آگاهی بخشی به عوامل کار گفت: در سال 98 حدود 268 هزار نفر ساعت آموزش ایمنی برای کارگران و کارفرمایان در استان برگزار شده است.
جهاندیده افزود: همچنین 277 گواهی صلاحیت پیمانکاری در استان در سال 98 صادر شده است.
وی عنوان کرد: انجام بازرسی های مشترک از طرح های عمرانی و ساختمانی و برگزاری دوره های آموزشی ایمنی برای پیمانکاران و مدیران شرکت های پیمانکاری بخشی از مفاد این تفاهمنامه همکاری است که در 3 سال دوم نیز دنبال می شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد: با استفاده از تمامی ظرفیت ها و ابزار درون استانی باید در راستای کاهش حوادث ناشی از کار بیش از گذشته تلاش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار