اولین زمین چمن مصنوعی شهرستان خداآفرین افتتاح شد

تبریز(پانا) - اولین زمین چمن مصنوعی شهرستان خداآفرین برای برگزاری مسابقات مینی فوتبال در زمینی به وسعت یکهزار مترمربع امروز دوشنبه با حضور مقام‌های استانی و شهرستانی در شهر خمارلو افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اولین زمین چمن مصنوعی شهرستان خداآفرین افتتاح شد

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در آیین افتتاح نخستین زمین چمن مصنوعی خداآفرین گفت: این مکان ورزشی با صرف ۶ میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال هزینه از محل اعتبارات ملی افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

ایوب بهتاج از آمادگی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی برای نصب زمین چمن مصنوعی در شهرهای عاشقلو و لاریجان در صورت همکاری و مساعدت شهرداری ها و خیرین برای زیرسازی زمین خبر داد.

وی اضافه کرد: همچنین پنج خانه ورزش روستایی تاکنون در شهرستان خداآفرین تجهیز شده و تا پایان امسال ۵ خانه ورزش روستایی دیگر نیز تجهیز می شود.

وی اظهار کرد: تشکیل سازمان های مرد نهاد در این شهرستان می تواند در حوزه جوانان پیشرفت موثری ایجاد بکند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، خداآفرین را به دلیل همجواری آن با رودخانه مرزی ارس، دارای ظرفیت بالایی برای انجام ورزش های آبی دانست و ابراز امیدواری کرد با تعامل سازنده، هیات قایقرانی در این شهرستان راه اندازی شود.

طرح ایجاد زمین زمین چمن مصنوعی شهر خمارلو در سال ۱۳۹۷ آغاز شد و امروز به بهره برداری رسید.

شهرستان ۳۵ هزار نفری خداآفرین در ۲۱۰ کیلومتری شمال شرق تبریز از جمله مناطق محروم آذربایجان شرقی است که نیاز به توجه بیشتر برای توسعه در ابعاد مختلف ورزشی، اقتصادی و فرهنگی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار