افتتاح همزمان دو پروژه آموزشی و پرورشی در نیشابور

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابور از افتتاح همزمان دو پروژه آموزشی و پرورشی با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد ریال در این شهرستان توسط رئیس جمهور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح همزمان دو پروژه آموزشی و پرورشی در نیشابور

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، کانون فرهنگی تربیتی سردار شهید شوشتری با مساحت یک هزار و ۵۴۰متر مربع در سه طبقه و با اعتباری بالغ بر ۲۴میلیارد ریال در روز ۲۲آبان ماه افتتاح خواهد شد. طبقه منهای یک این مجموعه با مساحت ۶۶۰متر مربع دارای سالن نمایش با ظرفیت ۲۲۰نفر و طبقه همکف نیز با مساحت ۷۵۰متر مربع دارای سالن نمایش مجزا با ظرفیت ۲۵۰نفر می باشد که با به کارگیری از تجهیزات کامل، تاسیسات به روز، مانیتورینگ، سیستم صوت و نور جزو مجهز ترین سالن های استان به شمار می‌روند.

آئین نمادین افتتاح همزمان پروژه‌های آموزشی و پرورشی توسط ریاست جمهور در استان خراسان رضوی در این کانون برگزار می‌شود و این کانون به صورت نمادین در روز ۲۲آبان ماه با حضور استاندار خراسان رضوی، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، توسط رئیس جمهور افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

بخشی از فضای فیزیکی این مکان فرهنگی در سال ۸۹ساخته و به دلیل مشکلات اعتباری تاکنون متوقف شده بود که پس از بازدید رئیس نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، اعتبار آن تامین و به طور کامل تجهیز و به نام سردار وحدت، شهید شوشتری نامگذاری شد.

افتتاح مرکز دارالقران امام حسن مجتبی(ع) ، پروژه دیگری است که در این روز افتتاح خواهد شد. این مرکز نیز با صرف اعتباری بالغ بر۲۰میلیارد ریال با زیربنای هزار و ۸۶متر مربع در سه طبقه ساخته شده است که مبلغ هفت میلیارد و۵۰۰میلیون ریال از هزینه صرف شده توسط خیر نیک اندیش، حاج محمد زین العابدینی اهداء و اعتبار باقی مانده توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز استان تامین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار