مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

طرح آبرسانی به روستای مزیدآباد اجرا شد

زنجان (پانا) - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد طرح آبرسانی به روستای مزیدآباد از توابع شهرستان خدابنده با مشارکت اهالی این روستا اجرا شد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح آبرسانی به روستای مزیدآباد اجرا شد

به گزارش اداره کل آب و فاضلاب استان زنجان، علیرضا قاسمی اظهار کرد: این طرح شامل اجرای خط انتقال به طول 2.5 کیلومتر، تجهیز یک حلقه چاه، بهسازی اتاقک سرچاهی، خرید برق، بهسازی ایستگاه پمپاژ و جابجایی مخزن هوایی بود.

وی افزود: برای اجزای این پروژه اعتباری افزون بر 6 میلیارد ریال هزینه شده است که 3 میلیارد ریال از این مبلغ را خیرین روستای مزیدآباد در قالب "طرح نذر آب" اهدا کرده اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: امسال در مراسم محرم به دلیل فراگیری ویروس کرونا و ضرورت آبرسانی به مزیدآباد، اهالی روستا تصمیم گرفتند مبالغی را که هر ساله در ماه محرم برای ذبح قربانی و پخت و توزیع غذای نذری هزینه می کردند را به اجرای طرح آبرسانی اختصاص دهند.

وی بیان کرد: پس از یکپارچه سازی شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی با توجه به رویکرد جدید در توجه ویژه به آبرسانی روستایی و توسعه خدمات در این بخش، طرح های بسیاری بصورت مشارکتی بین شرکت آب و فاضلاب و اهالی روستاها و برخی نهادهای خدمات رسان به اجرا رسیده است.

قاسمی ادامه داد: با اجرای این طرح کمبود آب و افت فشار آب در روستای مزیدآباد رفع شده و آب سالم، بهداشتی و پایدار برای اهالی تامین شد.

این مسئول گفت: در صورت ادامه مشارکت اهالی، طرح اصلاح شبکه توزیع آب در این روستا نیز اجرایی خواهد شد.

گفتنی است روستای مزیدآباد با 300 فقره انشعاب آب در فاصله 8 کیلومتری از مرکز شهرستان خدابنده قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار