جدیدترین خبرها از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد؛

یارانه مطبوعات پرداخت شد

تهران (پانا) - دبیر هیات نظارت بر مطبوعات، از اعلام فهرست نهایی واجدین شرایط شرکت در انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
یارانه مطبوعات پرداخت شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سید علاالدین ظهوریان دبیر هیات نظارت بر مطبوعات در آخرین سخنان خود درباره هجدهمین انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات گفت: درخواست مدیران مسئولی که در اطلاعیه مورخ ۹۹/۰۸/۰۵ دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات واجد شرایط نبوده اند تا پایان وقت اداری شنبه ۹۹/۰۸/۱۷ مورد رسیدگی قرار گرفته و پس از بررسی آخرین وضعیت نظم در انتشار نشریات مکتوب و فعالیت مستمر رسانه‌های الکترونیکی، منتشر شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته در نهایت تعداد ۴۰۴۴ نفر از مدیران مسئول رسانه‌های کشور مجاز به شرکت در هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات تشخیص داده شدند که فهرست ایشان در سامانه جامع رسانه‌های کشور منتشر شده است.

شایان ذکر است مدیران مسئول محترم می‌توانند با مراجعه به صفحه نخست سامانه جامع رسانه‌های کشور در بخش اختصاصی انتخابات، جداول و نمودار‌های تحلیل آماری واجدین شرایط را به صورت برخط مشاهده نمایند.

اطلاعیه اداره کل رسانه‌های داخلی درباره پرداخت یارانه شش‌ماهه اول سال

در این اطلاعیه آمده است: به‌اطلاع مدیران مسئول روزنامه‌ها، پایگاه‌های خبری، نشریات ادواری و همچنین مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها می‌رساند، یارانه حمایتی شش‌ماهه نخست سال جاری (اسفندماه ۹۸ تا پایان مرداد ۹۹)، به شماره حساب صاحبان امتیاز رسانه‌ها واریز شد.

این یارانه به مبلغ ۱۹۰ میلیارد ریال به رسانه‌های واجد شرایط دریافت در سه گروه روزنامه‌ها، نشریات ادواری، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری پرداخت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار