کرونا ۱۰۰ درصد آموزش دانش آموزان سمنانی در هفته جاری را مجازی کرد

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد تمام مدارس استان در هفته جاری به دلیل شیوع کرونا تعطیل بوده و همه کلاس‌های درس به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۳۶۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
کرونا ۱۰۰ درصد آموزش دانش آموزان سمنانی در هفته جاری  را مجازی کرد

محمد دستورانی، در گفت و گو با خبرنگاران، عنوان کرد: باتوجه به تمدید محدودیت‌های کرونایی در استان سمنان و برای حفظ سلامت همکاران و دانش آموزان، برنامه‌های آموزشی مدارس استان در هفته جاری تا روز جمعه بیست و سوم آبان، به طور کامل مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: از شانزدهم آبان تا پایان هفته دانش آموزان در مدرسه‌ها حضور نخواهند یافت، اما کادر اداری و اجرایی به شکل حداقلی در آموزشگاه حاضر خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: آموزش به دانش‌آموزان با استفاده از شبکه اجتماعی "شاد" انجام می‌شود و بیش از ۸۲ درصد جمعیت دانش‌آموزی استان به برنامه شاد دسترسی دارند و برای افرادی که به شبکه دسترسی ندارند، آموزش از طریق توزیع درسنامه و تلویزیون دنبال می‌شود.

وی با عنوان این مطلب که سمنان جزء استان‌های برتر و شاخص در زمینه استقبال از شبکه اجتماعی دانش‌آموزان " شاد " است و حتی در برخی موارد از میانگین کشور بالاتر است، گفت: والدین و خانواده ها در شرایط شیوع کرونا باید معلم‌یار نظام تعلیم و تربیتی استان در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش باشند.

شبکه اجتماعی دانش‌آموزان «شاد» برنامه کاربردی ویژه تلفن همراه هوشمند است که برای آموزش دانش آموزان در ایام بحران کرونا و تعطیلی مدارس استفاده می شود که در آن سه فرآیند ورود برای دانش آموزان، معلمان و مدیران در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با ۱۲۷‌ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز از پانزدهم شهریور در استان سمنان آغاز شد و استان سمنان از لحاظ شیوع کرونا نیز در وضعیت قرمز قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار