پیام رئیس دانشگاه فرهنگیان، به مناسبت یوم الله ١٣ آبان؛

خنیفر: دانش‌آموزان در 13 آبان نشان دادند سرانجام استکبار نابودی است

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان به مناسبت سالروز یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز استکبارستیزی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
خنیفر: دانش‌آموزان در 13 آبان نشان دادند سرانجام استکبار نابودی است

به گزارش روابط عمومی متن پیام حسین خنیفر به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم»
ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر خدا را یاری کنید، خدا شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد.

آیه ۷ سوره محمد (ص)

13 آبان که در تاریخ ایران اسلامی، روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است، یادآور حماسه آفرینی دانش آموزان و دانشجویان عزیزی است که در امتداد خون شهدای عزیز و فداکار اسلام با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و با در هم شکستن قدرت کفر زمان، فریاد ظلم ستیزی جوانان و نوجوانان این دیار را در صحنه های بین المللی طنین انداز نمودند.

یوم الله سیزدهم آبان با برخورداری از جایگاهی خاص و ویژه در تاریخ درخشان و پر حماسه کشورمان ایران اسلامی، هماره جاودان و بلند آوازه است. چرا که دانش آموزان و دانشجویانِ همیشه بیدار این دیار، در اوج حق طلبی ها یک صدا و همدل با توکل بر خداوند منان، فداکارانه فریاد استکبار ستیزی سر دادند و ترجمان این حقیقت شدند که سرانجام ظلم و کفر و استکبار چیزی جز نابودی نیست.

اینجانب، با بزرگداشت و تبریک فرا رسیدن این حماسه بزرگ و روز خدمت به جامعه فرهنگی کشور، به ویژه استادان، دانشجومعلمان و دانش آموزان عزیز با ادای احترام به همه حماسه‌آفرینان سیزدهم آبان، وشهدای گرانقدر انقلاب ودفاع مقدس و شهدای مدافع حرم

از معبود لایزال خواهانم در سایه حفظ و صیانت از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره)، شهدای عزیز انقلاب و همچنین در راستای بی‌اثر نمودن توطئه‌های همیشگی دشمنان با مسلمانان جهان، سربلند و پیروز باشیم.» ان شا الله

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار