در بیست و نهمین نشست هیات امنای دانشگاه فرهنگیان مطرح شد؛

تاکید بر انتخاب اصلح داوطلبان ورودی سال جاری به آموزش و پرورش

تهران (پانا) - بیست و نهمین نشست هیات امنای دانشگاه فرهنگیان، با حضور محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر انتخاب اصلح داوطلبان ورودی سال جاری به آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، بیست و نهمین نشست هیات امنای دانشگاه فرهنگیان، با حضور محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش و نایب رئیس هیات امنا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، غلامعلی حداد عادل، حسین خنیفر و دیگر اعضا در مکان دفتر وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسه، حاجی میرزایی، با اشاره به نقش و جایگاه مهم دانشگاه فرهنگیان، در راستای تربیت منابع انسانی شایسته در آموزش و پرورش، بر انتخاب اصلح داوطلبان ورودی سال جاری به آموزش و پرورش، تاکید کرد.

در ادامه این نشست خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان و دبیر هیات ­امنای دانشگاه، گزارشی اجمالی از عملکرد حوزه­ ها و معاونت­ های مختلف دانشگاه ارائه کرد.

افزایش امتیازات کمک­ هزینه عائله ­مندی و اولاد اعضای هیات ­علمی و غیر هیات­ علمی دانشگاه، شیوه ­نامه فرصت­ های­ پژوهشی تربیت ­حرفه ­ای اعضای ­هیات ­علمی دانشگاه، راه ­اندازی مراکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه و پیگیری در مراکز ذی ربط، اصلاحیه بودجه ­تفصیلی سال 1398 و بودجه ­تفصیلی سال 1399 دانشگاه و تعیین حداقل و حداکثر مدرک تحصیلی مورد نیاز به منظور تصدی مشاغل پست­ های مدیریتی، از جمله موضوعات بررسی شده و مصوب این نشست به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار