مفت‌ترین بازار برای سرمایه‌گذاری در ایران

تهران (پانا) - به‌گفته عضو هیات علمی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با وجود ریزش سنگین بازار بورس، مسئولان امر حمایت‌های توخالی را در عموم مطرح می‌کردند، این امور تنها اظهارنظرهای بدون پشتوانه بوده و سرمایه‌گذاران حمایت واقعی را صرفا به صورت نوسان‌گیری حقوقی‌ها مشاهده کردند که خود بر طبل بی‌اعتمادی بیشتر کوبید و ریزش‌های سنگین را نیز به دنبال داشت.

کد مطلب: ۱۱۳۵۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مفت‌ترین بازار برای سرمایه‌گذاری در ایران

به‌گزارش ایسنا، مجتبی ابراهیمی با اشاره به وضعیت فعلی بازار بورس، اظهار کرد: وعده و وعیدهای بی‌مورد بازار بورس را به این مرحله کشانده است.

وی با اشاره به اظهارنظرهای وزیر اقتصاد، افزود: وضعیت فعلی بازار سرمایه را همین اظهارنظرها به این فصل رساند، اظهارنظرهایی که غالبا پشت آن هیچ‌گونه برنامه مثبت و هم راستا با بازار وجود نداشت، بلکه برنامه تخریبی نیز به همراه داشت.

این معامله‌گر بازار بورس بیان کرد: وقتی در دو ماه پیش، مردم را در سقف و قله قیمت‌ها به سرمایه‌گذاری در بورس دعوت می‌کنیم و دولت نیز سهام خود را صورت انبوه در شرکت‌های مختلف بورسی عرضه می‌کند و پس از آن حقوقی‌ها نیز این کار را انجام می‌دهند و تنها تمام این حمایت‌ها پوچ باشد، نباید انتظار بیشتر از این داشت.

ابراهیمی با بیان اینکه با وجود ریزش سنگین بازار بورس، مسئولان امر حمایت‌های توخالی را در عموم مطرح می‌کردند، تصریح کرد: این امور تنها اظهارنظرهای بدون پشتوانه بوده و سرمایه‌گذاران حمایت واقعی را صرفا به صورت نوسان‌گیری حقوقی‌ها مشاهده کردند که خود بر طبل بی‌اعتمادی بیشتر کوبید و ریزش‌های سنگین را نیز به دنبال داشت.

وی افزود: نباید انتظار داشته باشیم بازار سرمایه نسبت به اظهارنظرها دلخوش کند؛ هرچند اظهارنظرها درست بوده باشند.

این معامله گر بازار بورس بیان کرد: در حال حاضر ارزش سنگ‌ریزه‌های کف کارخانه‌های بورسی نیز از قیمت سهمامشان بیشتر است، اما آن اظهارنظرهایی که مردم به آن اعتماد کردند و اکنون پس از چند ماه باعث بی اعتمادی آنان شد، سبب شد که مردم کماکان در صف فروش سهم‌ها بمانند؛ حتی سهم‌هایی که بسیار ارزشمند هستند.

عضو هیات علمی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اکنون سهم‌هایی داریم که فوق العاده ارزشمند و مفت یا بهتر بگوییم سوپر مفت هستند، تصریح کرد: نمادهای گروه فلزات اساسی، پالایشی و بانکی باتوجه به عملکردهای بسیار عالی در صورت‌های مالی فوق‌العاده برای سرمایه‌گذاری ارزشمند هستند.

ابراهیمی یادآور شد: اکنون جذاب‌ترین و مفت‌ترین بازار برای سرمایه‌گذاری بازار بورس است و قطعا در یک سال آینده بیشترین بازده را نسبت به تمامی بازارها خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار