معرفی نامزدهای بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا؛ 3 بازیکن پرسپولیس و استقلال کاندید شدند

تهران (پانا) - نام 3 بازیکن تیم‌های پرسپولیس و استقلال در لیست انتخاب برترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب وجود دارد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه روند معرفی برترین‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، پس از معرفی برترین دروازه‌بان و برترین مدافعان این منطقه، اقدام به برگزاری نظرسنجی برای معرفی بهترین هافبک این منطقه از لیگ قهرمانان آسیا کرد.

براساس اعلام سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، 10 بازیکن برای کسب عنوان بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا معرفی شده‌اند که در بین آنها نام 3 بازیکن تیم‌های پرسپولیس و استقلال هم دیده می‌شود.

کمال کامیابی‌نیا و بشار رسن دو هافبک پرسپولیس که با این تیم قهرمان غرب آسیا شدند و در انتظار فینال این رقابت‌ها هستند همراه با مهدی قایدی هافبک جوان استقلال بازیکن‌هایی هستند که برای این رقابت با 7 بازیکن دیگر از تیم‌های غرب آسیا رقابت خواهند کرد.

پیش از این در 4 پست انتخاب شده توسط کابران سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، 3 بازیکن ایرانی در عنوان بهترین بازیکن را بدست آورده‌اند. حامد لک بهترین دروازه‌بان غرب آسیا شده و در کنار او سیامک نعمتی و سعید آقایی دو مدافع پرسپولیس عنوان بهترین مدافعان راست و چپ لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب را بدست آورده‌اند.

برای رای دادن به بازیکنان ایرانی به این لینک مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار