حاجی‌میرزایی: امیدوارم لایحه رتبه‌بندی هرچه سریعتر تقدیم مجلس شود

تهران (پانا) – وزیر آموزش و پرورش با اعلام ارسال لایحه رتبه‌بندی معلمان به کمیسیون اجتماعی دولت ابراز امیدواری کرد این لایحه هرچه سریعتر از دولت به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

کد مطلب: ۱۱۳۵۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
حاجی‌میرزایی: امیدوارم لایحه رتبه‌بندی هرچه سریعتر تقدیم مجلس شود

محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، در گفت‌وگو با شبکه خبر سیما درباره لایحه رتبه‌بندی معلمان که به تازگی به کمیسیون اجتماعی دولت ارسال شده است اظهار کرد: یکی از مطالبات جدی جامعه فرهنگی اجرای رتبه‌بندی بود که از سال 95 در دستور کار قرار گرفت. افزایش حقوق معلمان با توجه به فصل دهم قانون خدمات کشوری در دو نوبت اعمال شد و معلمان با قرار گرفتن در رتبه‌های یک تا 4 از مزایای آن بهره مند شدند.

وی ادامه داد: از اسفندماه گذشته که امتیازات فصل دهم در اختیار همه کارمندان دولت قرار گرفت لزوم اجرای رتبه‌بندی معلمان بیش از پیش دیده شد، بنابراین قرار شد بر اساس صلاحیت‌های عمومی و اختصاصی معلمان این رتبه‌بندی انجام شود که جزئیات آن به کمیسیون اجتماعی دولت ارسال شد تا بعد از بررسی در این کمیسیون به صحن دولت برود و سپس تقدیم مجلس شورای اسلامی شود.

وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه تفاهم‌های لازم با سازمان‌های مرتبط انجام شده است، ابراز امیدواری کرد لایحه مذکور هرچه سریعتر و پیش از نهایی شدن فصل دهم قانون خدمات کشوری تقدیم مجلس شورای اسلامی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار