افزایش ۳ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا در استان‌های ساحلی خزر

تهران (پانا) - مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت امروز و فردا دمای هوا در استان‌های ساحلی دریای خزر بین ۳ تا ۶ درجه سانتیگراد گرمتر می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۳۵۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۳ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا در استان‌های ساحلی خزر

صادق ضیاییان با اشاره به اینکه طی پنج روز آینده جوی آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم است به پانا گفت: انتظار می‌رود تا اواسط هفته آینده کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تا حد ناسالم برای گروه‌های حساس باشد.

وی ادامه داد: طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۱۲ و ۱۳ آبان) نیز بارش پراکنده در شمال آذربایجان غربی دور از انتظار نیست.

ضیاییان با بیان اینکه از روز چهارشنبه (۱۴ آبان) به تدریج سامانه بارشی از شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود، تصریح کرد: طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۵ و ۱۶ آبان) بخش‌هایی از شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار خواهد گرفت.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی امروز و فردا (۱۰ و ۱۱ آبان) دمای هوا در استان‌های ساحلی دریای خزر بین ۳ تا ۶ درجه سانتیگراد گرمتر می‌شود و امروز سرعت باد جنوبی در گیلان و اردبیل افزایش خواهد یافت همچنین از روز دوشنبه (۱۲ آبان) تا آخر هفته در شمال غرب و سواحل شمالی کاهش نسبی دما بین ۶ تا ۸ درجه سانتیگراد رخ می‌دهد.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۱ آبان) صاف همراه با غبار محلی و طی اوایل شب وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۱۲ آبان) نیز صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار