بازدید مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش از روند اجرای طرح آشتی با آموزش در استان کرمان

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش شامگاه جمعه 9 آبان 99 به منظور بازدید از روند اجرای طرح آشتی با آموزش (آبا)، وارد کرمان شد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش از روند اجرای طرح آشتی با آموزش در استان کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، گودرز شاهمرادی در بدو ورود به کرمان در جلسه مشترک با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و اعضای شورای معاونان هدف از سفر خود به کرمان را بازدید از روند اجرای طرح آشتی با آموزش (آبا) به ویژه وضعیت شکل گیری کلاس ها در مناطق اجرای طرح عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت بازگشت دانش آموزش بازمانده از تحصیل به آموزش و تأثیر این طرح در کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای وضع فرهنگی و بهداشتی شهرستان ها و مناطق گفت: طرح ملی آشتی با آموزش (آبا) از روش آموزش از راه دور، با استفاده از تجهیزات آموزش الکترونیکی و ظرفیت های بومی و منطقه ای اجرا می شود.

مدیرکل آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان زیادی با وجود داشتن استعداد و علاقه درس خواندن به واسطه وضعیت نامطلوب اقتصادی خانواده از تحصیل باز می مانند که آسیب ها و مشکلات زیادی را به وجود می آورد، اما امید است با اجرای کامل این طرح شاهد کاهش آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در خصوص ضرورت اجرای طرح آبا به بیان دیدگاه های خود پرداخت و تصریح کرد: آموزش و پرورش استان با تمام توان از آموزش دانش آموزان بازمانده از تحصیل حمایت می کند.

بر پایه این گزارش، طرح آشتی با آموزش (آبا) با هدف بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل در هفت شهرستان جنوبی استان آغاز شده و در حال اجراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار