به مناسبت هفته جهانی سالمند انجام شد؛

دیدار و دلجویی عاطفی از ۶۳۰ سالمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان

زنجان (پانا) - به مناسبت هفته سالمند برنامه های مختلفی برای سالمندان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب ارائه خدمات مشاوره ای و دیدار و دلجویی عاطفی از این گروه از جامعه هدف این نهاد اجرا شده است.

کد مطلب: ۱۱۳۴۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار و دلجویی عاطفی از ۶۳۰ سالمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان

صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اقدامات این نهاد در هفته جهانی سالمند، گفت: با هدف بزرگداشت سالمندان و ارج گذاری به این گروه از جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان برنامه های مختلفی در هفته جهانی سالمند در این نهاد اجرا شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۹ هزار و ۶۰۰ سالمند زنجانی از خدمات کمیته امداد استان زنجان بهره مند هستند، افزود: سالمندان در کنار نیازهای مادی و معیشتی دارای نیازهای معنوی و عاطفی نیز هستند و سرکشی به سالمندان و دلجویی عاطفی از آنها از برنامه های مهم اجرایی کمیته امداد استان زنجان در طول سال است.

صفری همچنین ادامه داد: با همین نگاه در هفته جهانی سالمند نیز با بیش از ۶۳۰ سالمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به ویژه سالمندان دارای بیماری های صعب العلاج و زمین گیر دیدار، تفقد و دلجویی عاطفی به عمل آمده است.

وی با اشاره به اینکه در کنار این دیدارها بسته های معیشتی و بهداشتی نیز به خانواده های مورد بازدید اهدا شده است، افزود: به منظور تهیه بسته های بهداشتی و معیشتی مساعدت شده به سالمندان عزیز مورد بازدید در طول هفته جهانی سالمند قریب به ۱۱۰ میلیون تومان هزینه شده است.

صفری در ادامه به برخی از خدمات فرهنگی و مشاوره ای این نهاد به سالمندان تحت حمایت این نهاد در هفته جهانی سالمند نیز اشاره کرد و گفت: ارائه مشاوره و راهنمایی به صورت انفرادی به سالمندان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و تهیه و توزیع بروشور با موضوع چگونه سالمندی را مدیریت کنیم، از برنامه های فرهنگی اجرا شده برای این گروه از جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان در هفته جهانی سالمند بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار