مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد:

گیلان میزبان نهمین دوره جشنواره کشوری تجارب برتر تربیتی و مشاوره‌ای

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از برگزاری نهمین دوره جشنواره کشوری تجارب برتر تربیتی، مشاوره‌ای و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی به میزبانی گیلان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
گیلان میزبان نهمین دوره جشنواره کشوری تجارب برتر تربیتی و مشاوره‌ای

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی با اعلام این خبر اظهار کرد: در مهرماه سال 1399 با صدور ابلاغ معاون محترم پرورشی و فرهنگی وزیر برای مدیر کل آموزش و پرورش استان، این استان به عنوان دبیرخانه راهبری کشوری تعیین شد.

وی خاطرنشان کرد: منظور از تجارب برتر تربیتی، مشاوره‌ای و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی تدابیر عملیاتی، تعاملات هدفمند و روش‌های علمی است که از سوی مربیان، مشاوران و معلمان جهت ایجاد تغییر و تحول مطلوب در متربّیان و در ضمن فرایند یاددهی- یادگیری متربیان در کلاس درس و دیگر فضاهای آموزشی و پرورشی رسمی به کار گرفته می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با ابراز خرسندی از کسب میزبانی گیلان در نهمین دوره جشنواره کشوری تجارب برتر تربیتی و مشاوره ای اظهار کرد: استفاده از ظرفیت استانها در برگزاری جشنواره های کشوری در راستای اجرای فعالیت های 5 _ 8 ذیل برنامه 10 نقشه سند تحول بنیادین و همه فرهنگیان می توانند در فرآیند سال تحصیلی 1400_ 1399 در این جشنواره شرکت کنند.

رحمتی اظهار امیدواری کرد: با کشف و معرفی تجارب برتر و روش‌های کارا و اثر بخش، زمینه تعالی و رشد همه جانبه آینده سازان این مرز و بوم فراهم شود و وزارت آموزش و پرورش بتواند گام‌های بلندتری در جهت ارتقای هویت ایرانی و اسلامی متربیان بردارد و در جهت تربیت شهروندانی مطلوب برای جامعه اسلامی و تمدن اسلامی هدفمندتر تلاش کند.

گفتنی است خانم معصومه حبیبی از رودسر در سال گذشته رتبه اول کشوری را در هشتمین جشنواره کشوری تجارب برتر تربیتی، مشاوره‌ای از آنِ خود کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار