معاون طرح برنامه و توسعه دانشگاه فرهنگیان خبر داد

شرکت 7 هزار نفری در جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا

تهران (پانا) - معاون طرح برنامه و توسعه دانشگاه فرهنگیان از شرکت 7 هزار نفر در جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا امسال خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
شرکت 7 هزار نفری در جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا

به گزارش روابط عمومی بسیج فرهنگیان، جلسه ای با حضور سردار مطهری رئیس بسیج فرهنگیان کشور و خاکی معاون طرح برنامه و توسعه دانشگاه فرهنگیان که رئیس کمیته داوران جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا نیز هستند در ساختمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه باحضور داوران و مدیران اجرایی جشنواره به بررسی طریقه تقدیر و تجلیل از برگزیدگان و جامعه عمل پوشاندن به ایده های برتر و همچنین ارزیابی تیم اجرایی جشنواره پرداخته شد.

در ابتدا خاکی تعداد شرکت کنندگان در جشنواره را 7 هزار نفر اعلام کرد و یکی از دست آوردهای جشنواره را اینگونه شرح داد می توان از بررسی ایده ها به وضعیت علمی معلمان و سطح تعلیم و تربیتی کشور پی برد.

وی افزود: برخی از آثار ارسالی در حد ایده نبودند از طرفی ایده های بسیار خوبی در حوزه تعلیم و تربیت ارسال شده بود بعضی از ایده ها استراتژی آموزشی را تبعیین می کردند، بعضی مسکن بودند و بعضی دیگر ارتباط نظام آموزشی را با مجموعه های دیگر بیان می نمود در نتیجه این جشنواره تجربه بسیار خوبی بود.

رئیس کمیته داوران جشنواره در ادامه گفت: برای استفاده حداکثری و خروجی بهتر از آثار ارسالی، تیمی تشکیل شده است تا ایده ها را با ادبیات مناسب ویرایش کنند تا پویا تر بیان شود که ان شاءالله تا آخر هفته جاری کار ویراستاری کتاب جشنواره هم اتمام می رسد.

سپس سردار مطهری ضمن تبریک سال روز به امامت رسیدن حضرت ولی عصر (عج)، از عوامل موثر در جشنواره تقدیر و تشکر کرد و افزود: حقیقتا شما عزیزان این منطق تبدیل تهدید به فرصت موجود در بسیج را به نمایش گذاشتید. ماهم به عنوان تشکر عملی نهضت کمک مومنانه و مشخصا لبخند رضایت را راه اندازی کردیم که تخصصا در حوزه پرورش و آموزش این سنگری که متولی مردمی ندارد انجام خدمت کنیم.

وی در اهمیت این نهضت گفت: نهضت معلم یاری برای تقدیر، تجلیل و تکریم همگانی از کار و فعالیت معلمان عزیز است که در این ایام معلمان مانند کادر درمان فداکاری می کنند که محسوس نیست و دیده نمی شود.

رئیس بسیج فرهنگیان کشور افزود: برای اینکه خروجی ها متنوع و علمی تر شود، تجارب و ایده های برتر را برروی سایت جشنواره قرار می دهیم.

در ادامه جلسه تصویب شد تشویق و تقدیر از شرکت کنندگان در سه سطح ذیل صورت پذیرد:

الف) ایده های برتر نفرات اول تا سوم
ب) ایده های پذیرفته و چاپ شده در کتاب
ج) ایده های پذیرفته شده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار