در گفت‌وگو با احسان پهلوان، هافبک سرخپوشان پایتخت

پرسپولیس در آسیا ثابت کرد که به بازیکن متکی نیست

تهران (پانا) - پرسپولیسی‌ها پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا یک ماه سخت و پرتنش را سپری کردند و حالا تا حدودی آرامش به اردوی سرخپوشان بازگشته است.

کد مطلب: ۱۱۳۴۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس در آسیا ثابت کرد که به بازیکن متکی نیست

به‌گزارش ایران،‌ جدایی جنجالی شجاع خلیل‌زاده، پیوستن محمد نادری به استقلال و استعفای مهدی رسول پناه از سرپرستی باشگاه آن هم پس از اظهارات عجیب و حاشیه‌ساز، جزو مواردی بود که پرسپولیسی‌ها در این مدت با آن مواجه شدند. گرچه تیم تحت هدایت گل‌محمدی تمرینات را پشت‌سر می‌گذارد و برای آمادگی بیشتر تاکنون 2 بازی دوستانه هم داشته است. احسان پهلوان درخصوص شرایط تیم گفت: «تمرینات از حدود دو هفته پیش آغاز شد و تاکنون تمرینات خوبی پشت‌سر گذاشته‌ایم. در حال حاضر از نظر هماهنگی در شرایط مطلوبی هستیم و قطعاً با برگزاری تمرینات و بازی‌های تدارکاتی شرایط مان بهتر هم خواهد شد. قرار بود لیگ از 10 آبان آغاز شود که متأسفانه به دلیل شرایط کرونا به تعویق افتاد و اگر اتفاق خاصی نیفتد از شانزدهم برای حضور پرقدرت در لیگ استارت می‌زنیم.»

وینگر چپ سرخپوشان صحبت‌هایش را این گونه ادامه داد: «ما در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردیم و از نظر بدنی وضعیت نرمال و ایده‌آلی داریم. بازی‌های آسیایی برای ما همانند بازی‌های پیش فصل بود و باعث شد تا در شرایط خوب بدنی بمانیم. علاوه بر این بازی‌هایمان در آسیا باعث شد از نظر هماهنگی هم به شرایط مطلوبی برسیم و از این نظر هم وضعیت خوبی داریم. در کل برای شروع و حضور پرقدرت در لیگ برتر کاملاً آماده‌ایم و امسال هم هدف‌مان تکرار قهرمانی است. متأسفانه از نظر کرونا هنوز کشور به شرایط مطلوبی نرسیده و مسابقات همچنان بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد. امیدوارم هرچه زودتر به روزهای خوب گذشته بازگردیم و شاهد حضور هواداران‌مان در ورزشگاه باشیم. حقیقتاً دلمان برای برگزاری بازی‌ها با حضور هواداران تنگ شده و استادیوم‌ها با این شرایط خیلی سوت و کور هستند. لذت فوتبال به حضور هواداران و سروصدای آنهاست.»

او با اشاره به مشکلات و حواشی پرسپولیس در یک ماه اخیر که باعث نگرانی و دلخوری هواداران شد، اظهار داشت: «هواداران یک ماه سخت را پشت سرگذاشتند و واقعاً حق‌شان نبود که تا این حد تحت فشار باشند. تیم ما به فینال لیگ قهرمانان صعود کرده و باید هواداران از این صعود خوشحال باشند نه اینکه مشکلات باعث ناراحتی و دلخوریشان شود. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات تمام شود و تیم به آرامش برسد.»

احسان پهلوان درخصوص سؤالی مبنی بر اینکه نظرش درباره مشکلات مدیریتی باشگاه و جدایی چند بازیکن چیست؟ چنین پاسخ داد: «من به عنوان یک بازیکن با باشگاه قرارداد حرفه‌ای دارم و باید در‌خصوص فوتبال صحبت کنم و بازی‌ام را برای تیم انجام دهم. ما فوتبالیست‌ها باید بدون دغدغه تنها به فکر بازی کردن باشیم نه اینکه مسائل مدیریتی دغدغه‌مان باشد. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و باید همیشه بزرگی کند.»

هافبک شماره 14 پرسپولیس افزود: «پرسپولیس پیش از حضور در لیگ قهرمانان آسیا 7 بازیکن جدید جذب و تقریباً با ترکیب جدید در مسابقات شرکت کرد و با وجود این به نتیجه مطلوب هم رسید. کیفیت خوب پرسپولیس در بازی‌های آسیایی ثابت کرد که این تیم به بازیکن متکی نیست. ما قهرمان غرب آسیا شدیم و موضوع مهم این است که تیم به هماهنگی صددرصدی رسیده و قطعاً در مسابقات پیش‌رو هم موفق خواهد بود. شرایط روحی و بدنی بازیکنان عالی است. آقا یحیی در این مدت زحمات زیادی کشید و بازیکنان را از همه نظر حمایت کرد. این درست که تیم ما در روزهای گذشته مشکلاتی داشته اما کماکان امید اول قهرمانی در لیگ برتر هستیم و تمام بازیکنان هدفی جز تکرار قهرمانی ندارند.»

وینگر چپ سرخپوشان تأکید کرد اوضاع در آسیا متفاوت است و خواهان حمایت از پرسپولیس شد: «برای حضور موفق در فینال لیگ قهرمانان باید حمایت شویم. شرایط برای ما سخت شده و در طول این مدت فشار زیادی به تیم وارد شد. قهرمانی پرسپولیس باعث شادی و لذت مردم می‌شود و به این دلیل هم که شده باید همه برای رسیدن پرسپولیس به قهرمانی آسیا تلاش کنند. امیدواریم که این اتفاق بیفتد و بتوانیم دل مردم و هوادارانمان را با قهرمانی در آسیا شاد کنیم.»

16 آبان؛ استارت لیگ برتر بیستم
سازمان لیگ فوتبال برنامه هفته اول مسابقات لیگ برتر را مشخص کرد که طبق آن جمعه 16 آبان 4 بازی برگزار خواهد شد و شنبه نیز 4 دیدار باقی مانده به انجام خواهد رسید. لیگ برتر امسال با تقابل پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی و سایپا استارت می‌خورد و همزمان در اصفهان شاگردان رحمان رضایی در ذوب‌آهن تقابل جذابی با تیم جواد نکونام خواهند داشت. استقلال و سپاهان هم هفدهم به ترتیب به مصاف مس رفسنجان و گل‌گهر خواهند رفت. گفتنی است قرار بود لیگ برتر بیستم از 10 آبان آغاز شود که به دلیل موج جدید کرونا تا 16 همین ماه به تعویق افتاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار