سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی :

تقویت پدافند غیرعامل آموزش و پرورش در دوران کرونا ضروری است

ارومیه (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی عنوان کرد تقویت اقدامات کمیته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش برای مقابله با تهدیدات بیماری کرونا ضروری است.

کد مطلب: ۱۱۳۴۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تقویت پدافند غیرعامل آموزش و پرورش در دوران کرونا ضروری است

«مهین منافی» سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه «ایران قوی باید هدف کلیه کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باشد»؛ اظهار کرد: واکنش عاقلانه به مسائل روز در قالب پدافند غیر عامل اهمیت ویژه ای دارد.

وی خاطر نشان کرد: امروز کرونا از اهم تهدیدات زیستی و اجتماعی است که تمام ابعاد زندگی بشری را تحت تاثیر قرار داده است.

منافی با اشاره به اینکه استفاده از ابزار پدافند غیرعامل در مواجهه با تهدیدات بیماری کرونا راه‌گشاست؛ ادامه داد: در شرایط کنونی، هر فرد نسبت به توان و وظایف خود باید در راستای جلب رضایت عمومی تلاش کند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: آموزش مدیریت بحران برای کارکنان در قالب دوره های آموزشی ضروریست.

وی خواستار برگزاری مسابقات مختلف دانش آموزی با موضوع پدافند غیر عامل شد و افزود: پدافند غیرعامل باید در طول زندگی و تمامی شئون آن ساری و جاری باشد.

این مقام مسئول تاکید کرد: باید دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه آموزش و پرورش را با جدیت پیگیری کنیم.

«عبدالصمد عبادی» رئیس اداره حراست آموزش و پرروش استان نیز گفت: طبق دستورالعمل سازمان پدافند غیر عامل کشور و با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های هفته پدافند غیر عامل سال 99 در فضای مجازی و ارتباطات از راه دور برگزار می شود.

وی با اشاره به شرایط موجود و وجود ویروس کرونا و فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل سال 99 بیان کرد: برنامه های هفته پدافند غیر عامل از 5 الی 12 آبان ماه، با شعار «مقاومت فعال، تاب آوری حیرت انگیز، ایران قوی» بصورت مجازی برگزار می شود.

عبادی افزود: فرهنگ سازی و باور عمومی در مورد ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیر عامل حائز اهمیت است و آمادگی دفاعی مردم در برابر هر گونه تهدید داخلی و خارجی و فرهنگ نحوه کار و اهداف پدافند غیر عامل برای شهروندان و بویژه فرهنگیان و دانش آموزان بایستی مشخص شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار