یارمحمدی: شورای دانش آموزی یکی از ارکان مهم مدرسه است

تهران (پانا ) - فیروز یارمحمدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۳ از روند برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
یارمحمدی: شورای دانش آموزی یکی از ارکان مهم مدرسه است

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۳، یارمحمدی گفت: شورای دانش آموزی، مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش یکی از ارکان مهم مدرسه است، که به استناد ماده ۱۸ آیین نامه اجرایی مدارس و باهدف انسجام بخشی، هویت بخشی، جامعه پذیری، سازگاری و همگرایی ملی، مهارت آموزی، خلاقیت و نوآوری، پرورش فضایل اخلاقی، ایجاد روحیه نظم پذیری و قانون پذیری، آموزش تعامل صحیح با افراد جامعه، ایجاد رویه مشارکت جویی، ایجاد نشاط اجتماعی در دانش آموزان فعالیت می کند.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه تربیت سیاسی اجتماعی دانش آموزان از اهداف و پیامدهای عضویت و فعالیت در شورا هاست می بینیم، بسیاری از مدیران جوان و کارآمد امروز همان دانش آموزان فعال، خلاق ومطالبه گر شوراهای دانش آموزی سال های گذشته هستند که از فرصت ایجاد شده برای تقویت خود استفاده کرده اند.
یارمحمدی در پایان بیان کرد: برگزاری الکترونیکی انتخابات شوراهای دانش آموزی به دلیل شیوع بیماری کرونا را محصول تلاش های مجدانه مسئولین در سطح وزارت متبوع است و از زحمات آنان در گسترش و توسعه ظرفیت شبکه شاد در جهت اجرایی برنامه های مختلف آموزشی و پرورشی تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار