دریافت رایگان کتاب «راهنمای عمل برنامه ویژه مدرسه (بوم)»

تهران (پانا) - راهنمای عمل برنامه ویژه مدرسه (بوم)، در قالب کتابچه‌ای توسط گروهی از مؤلفان در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تهیه شده و هم اکنون امکان دسترسی به فایل کامل این کتاب به صورت رایگان فراهم شده است.

کد مطلب: ۱۱۳۳۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
دریافت رایگان کتاب «راهنمای عمل برنامه ویژه مدرسه (بوم)»

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، این کتابچه راهنما در 243 صفحه و با عنوان کامل "مدرسه ما تقدیم می کند؛ راهنمای عمل برنامه ویژه مدرسه (بوم)" منتشر شد.

این کتاب در چهار فصل با عناوینی همچون ضرورت و چشم‌انداز برنامه‌ریزی درسی سطح مدرسه؛ مباحث نظری و مفاهیم مرتبط با برنامه‌ریزی درسی سطح مدرسه؛ فرایند طراحی و تدوین برنامه درسی سطح مدرسه و نمونه برنامه‌های ویژه مدرسه، تهیه شده است.

مؤلفان کتاب تلاش کرده‌اند تا به‌وسیله آن راهکارهای عملی را به مدیران و معلمان مدارس جهت برنامه‌ریزی صحیح و اجرای برنامه ویژه مدرسه (بوم) در مدارس ارائه کنند. "شرکت چاپ و نشر کتاب‌های درسی ایران" ناشر این کتاب و سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی پدید آورنده آن است.

شایان ذکر است برنامه ویژه مدرسه (بوم) از جمله اقدامات تحولی است که چندی است در سرفصل برنامه‌های سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی قرارگرفته و در تازه‌ترین اقدام عملی این طرح، ثبت نام از 60 هزار معلم و مدیر در سراسر کشور صورت گرفت تا مورد آموزش قرار گیرند.

برخی از اخبار مرتبط با برنامه ویژه مدرسه به این شرح می باشد:

آموزش مجازی 60 هزار مدیر مدرسه برای اجرای بهتر طرح «بوم»؛ طرح بوم؛ آغازی برای اختیارات کامل مدارس در برنامه‌ریزی درسی؛ آموزش مدیران مدارس کشور برای اجرای مطلوب طرح بوم؛ به مدیران مدارس اعتماد کردیم؛ تشریح مهم‌ترین اهداف طرح «بوم» ؛

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار