فردا، بیست و سومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی به صورت مجازی برگزار می شود

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد این دوره از انتخابات به صورت الکترونیکی و در بستر شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) روز سه شنبه، ششم آبان ماه سال جاری همزمان در سراسر کشور با پیام وزیر آموزش وپرورش راس ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
فردا، بیست و سومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی به صورت مجازی برگزار می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی با اعلام این خبر گفت: بیست وسومین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی با شعار شورای دانش‌آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب با استناد به ماده 18 و 20 آئین نامه اجرایی مدارس، مصوب شورای عالی آموزش و پرورش و راهکار 2-13 سند تحول بنیادین برگزار می‌شود.

وی به شرایط شرکت کنندگان این دوره از انتخابات اشاره کرد و افزود: همه دانش‌آموزان تمامی دوره‌ها از پایه سوم ابتدایی به بالا می‌توانند مشارکت داشته باشند و به عضویت هیأت رئیسه شورای دانش‌آموزی درآیند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه با برگزاری این انتخابات، دانش آموزان مسئولیت پذیری را تمرین می کنند، افزود: انتخابات شورای دانش آموزان فرصتی برای کسب مهارت های اجتماعی دانش آموزان است.

مراسم نمادین انتخابات بیست و سومین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در گیلان فردا همزمان با سراسر کشور در مدرسه دوره دوم متوسطه فرزانگان ناحیه یک رشت برگزار می شود.

گفتنی است انتخابات بیست و دومین دوره شورای دانش آموزی سال گذشته با شرکت 330 هزار دانش آموز گیلانی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار