اصل ماجرای مرگ مرد جوان در شهرک «حجت» مشهد

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از تحقیقات ویژه پیرامون مرگ مرد جوانی خبر داد که خانواده همسرسابقش در تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰ به خاطر اختلاف های خانوادگی و درگیری در خواست کمک داشتند.

کد مطلب: ۱۱۳۳۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
اصل ماجرای مرگ مرد جوان در شهرک «حجت» مشهد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در پی تماس تلفنی با فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر درگیری مرد جوان با خانواده همسرسابقش و همچنین درگیری با اهالی محل همراه با تخریب وسایل آنها و درخواست پی گیری فوری موضوع، گشت کلانتری کاظم آباد مشهد در محل حاضر می شود.

پس از اعلام گزارش مرگ این مرد جوان و انتشار تصاویری از زمان دستگیری این فرد با ادعای مسمومیت بر اثر اسپری فلفل در شبکه‌های معاند، در همان دقایق اولیه و قبل از انتشار تصاویر مربوط به این واقعه از رسانه ها، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی دستور ویژه‌ای به رئیس بازرسی پلیس استان برای پی گیری سریع پرونده و روشن شدن چرایی و علت آن صادر و تحقیقات با احضار مامور انتظامی آغاز شد.

سردار محمد کاظم تقوی با اشاره به این مطلب که مرد جوان دارای سوابق متعدد نگهداری حشیش و هروئین در سال ۹۳، سرقت ادوات کشاورزی و سرقت گوشی تلفن همراه در سال ۹۷ و سرقت احشام و سرقت لوازم خانه و سرقت از باغ در سال ۹۸ بوده است، گفت: پلیس مقید به اخلاق مداری و قانون محوری است و احقاق حقوق شهروندان را وظیفه و تکلیف خود می‌داند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نتایج بررسی های پلیسی متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار