پیام مدیرکل آموزش و پرورش به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت مهدی(عج)

بوشهر(پانا)_ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در پیامی فرارسیدن سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت مهدی(عج) را تسلیت و تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۳۳۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت مهدی(عج)

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، متن پیام علیمراد کرمی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

صلح پایدار، رفاه و خوشبختی جهانی و زیست عدالت محور در پرتو گسترش معنویت و استقرار تعالیم الهی و‌ دینی، مشی و طریق جهد و کوشش هماره ی انبیاء از بدو آفرینش بشریت بوده است. جد و جهادی که در‌ اعصار و قرون متمادی با فراز و فرودهای بی شمار همراه بود و از نسل های حقیقت جو و یا عصیانگر گوناگونی گذر کرد تا در سایه بعثت اشرف مخلوقات به آیه «الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی» یعنی دین سعادت بخش اسلام و‌ نعمت امامت و ولایت رسید.

با ابلاغ این آیه و کلام الهی، بشر به انتظار و امید ظهور و قیام آخرین اختر آسمان امامت است تا در زیر لوای حکومت جهانی آن منجی موعود به صلحی پایدار، رفاه و خوشبختی جهانی و زیستی عدالت محور نائل شود.

اینجانب ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)، صمیمانه آغاز امامت امام عصر حضرت مهدی موعود (عج)، را تبریک و‌ تهنیت عرض می کنم‌.

امیدوارم در ظل توجهات آن حضرت، توفیق ادای وظیفه اخلاقی و‌ دینی خود برای گسترش فرهنگ مهدوی و زمینه سازی ظهور مبارکش را داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار