فعالیتهای پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر به سمت مدرسه صالح است

بردخون(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت همه فعالیتهای پرورشی، فرهنگی، هنری، قرآنی و مشاوره ای  معاونت پرورشی و فرهنگی استان در راستای جهت دهی به مدرسه افق 1404 یعنی مدرسه صالح است.

کد مطلب: ۱۱۳۳۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
فعالیتهای پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر به سمت مدرسه صالح است

علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در جمع فرهنگیان منطقه بردخون اظهار کرد: همه فعالیتهای پرورشی، فرهنگی، هنری، قرآنی و مشاوره ای معاونت پرورشی و فرهنگی استان در راستای جهت دهی به مدرسه افق 1404 یعنی مدرسه صالح است.

موحدی افزود: در مدرسه صالح با تربیت مطلوب دانش آموزان به مراتبی از حیات طیبه رهنمون خواهند شد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر نقش کلیدی مدیران، معاونین و مربیان پرورشی، دبیران و معلمان و مشاوران گفت: تربیت مطلوب، تربیت اندیشه هاست و اگر اندیشه ها در راستای آرمانها و اهداف بلند تربیتی تغییر کند، شاهد رفتارهای پایدار در دانش آموزان خواهیم بود.
موحدی با اشاره به آسیبهای بوجود آمده در یک ماه اخیر در بین قشر نوجوان و جوان اظهار کرد: همگان دریافته اند که عدم حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس بخاطر شرابط خاص کرونایی و عدم ارتباط چهره به چهره متربٌی و مربی چه آسیبها و چالشهایی را متوجه نسل نوجوان و جوان می کند که اگر این شرایط خاص کرونایی نبود، بعضی از این آسیبها اتفاق نمی افتاد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، همه دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت در مدارس ، بویژه مربیان پرورشی و مشاوران را به مواظبت دائمی از دانش آموزان فرا خواند و گفت: معلمان و مربیان و مشاوران باید به کمک انجمن های اولیاء و مربیان، شرایط علمی، رفتاری و وضعیت دانش آموزان خود را رصد و مورد بررسی قرار دهند تا بتوانند آسیبهای حوزه دانش آموزی را به حداقل برسانند.
موحدی اظهار امیدواری کرد: ان شاالله با برنامه‌ریزی مناسب و همکاری همه نهادهای ذیربط این پیچ تاریخی کرونایی را با حداقل آسیبها پشت سر خواهیم گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار