برنامه ها و فعالیت های تاثیر گذار موجب رشد و پویایی دانش آموزان می شود

بوشهر(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت غدیر خم برای مسلمانان از اهمیت والایی برخوردار است . شیعیان در پرتو ولایت همواره مدافع حریم اسلامی هستند.

کد مطلب: ۱۱۱۳۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ها و فعالیت های تاثیر گذار موجب  رشد و پویایی دانش آموزان می شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در نشست با مدیر و کارشناسان سازمان دانش آموزی استان ضمن تبریک عید غدیر خم اظهار کرد: غدیر خم برای مسلمانان از اهمیت والایی برخوردار است. شیعیان در پرتو ولایت همواره مدافع حریم اسلامی هستند.

موحدی گفت: در نظام اسلامی مدیران، معلمان و مربیان نقش مهمی در تربیت دینی دانش آموزان ایفا می کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: سازمان دانش آموزی استان با پوشش قرار دادن جمعیت دانش آموزی و بهره گیری از ظرفیت های توانمند نیروی انسانی این مهم را به خوبی می تواند به سرانجام برساند.

موحدی تصریح کرد: سازمان دانش آموزی پاره تن معاونت پرورشی و فرهنگی است.

او گفت: فصل نوینی از برنامه ها و فعالیت های سازمان دانش آموزی را با همفکری، همدلی و همکاری در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی آغاز می کنیم.

موحدی خاطرنشان کرد: به فضل الهی برنامه ها و فعالیت های جذاب و تاثیر گذار و متنوع را با استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود اجرا می کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بر ارتقای برنامه های سازمان دانش آموزی تاکید کرد.

محمود حسنی توابع، مدیر سازمان دانش آموزی استان بوشهر نیز با تبریک عید سعید غدیر غم در خصوص برنامه ها و فعالیت های سازمان دانش آموزی بیان کرد: سازمان دانش آموزی استان با استفاده از ظرفیت های تشکیلات دانش آموزی، برنامه ها و فعالیت هایی را برنامه ریزی و هماهنگ می کند که قابل اجرا در سطح مدارس شهرستانها و مناطق باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار