در ویدئو کنفرانس وزیر آموزش و پرورش با مدیران کل و روسای انجمن اولیا و مربیان استان ها عنوان شد:

پاشایی: دانش آموزان محروم آذربایجان شرقی درسنامه‌های تحصیلی را از طریق راهنمایان تعلیماتی دریافت می‌کنند

تبریز(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت برای دانش آموزان محروم از اینترنت و پوشش تلویزیونی، گروه های آموزشی استان درسنامه هایی تهیه و از طریق راهنمایان تعلیماتی به دستشان می رسانند.

کد مطلب: ۱۱۳۲۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
پاشایی: دانش آموزان محروم آذربایجان شرقی درسنامه‌های تحصیلی را از طریق راهنمایان تعلیماتی دریافت می‌کنند

جعفر پاشایی در جریان جلسه ویدئوکنفرانس وزیر با منتخبین انجمن اولیا و مربیان استان ها گفت: اگر بخواهیم یک دانش آموزی را در طراز نظام جمهوری اسلامی ایران تربیت کنیم آموزش و پرورش به تنهایی قادر به این مهم نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یادآور شد: از زمان شیوع کرونا و از 160 سال پیش تاکنون این مدت طولانی تعطیلی نداشتیم وحتی در سخت ترین زمان ها و در دوران جنگ تحمیلی و بمباران شهرها تعطیلی بدین شکل نبود. آرمان و رویکرد ما و نظام تعلیم و تربیت ارائه آموزش بصورت حضوری است، اما امروزه به ناچار و حسب شرایط، آموزش ها را بصورت غیر حضوری پیگیری می کنیم.

وی افزود: با وجود نارسائی های اجتناب ناپذیر، ظرفیت های شایان توجهی از جمله شبکه شاد ایجاد شد و حدود 95 درصد دانش آموزان و معلمان در شبکه شاد حضور دارند.

پاشایی خاطرنشان شد: یک هزار و ۱۵۰ عنوان محتوای آموزشی پایه های تحصیلی همه روزه از شبکه های 4، 7 و معارف سیما پخش می شود.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان اضافه کرد: برای دانش آموزان محروم از اینترنت و پوشش تلویزیونی، گروههای آموزشی استان درسنامه هایی تهیه و از طریق راهنمایان تعلیماتی به دستشان می رسانند.

وی در پایان گفت: موسسه نیکوکاری تربیت با هدف ساماندهی کمک های مومنانه و مردمی و هدایت آن به سمت دانش آموزان محروم و بی بضاعت با رویکرد تامین نیازها و اقلام کمک آموزشی ( تبلت و گوشی و ... ) فعالیت می کند.

اصغر شفائیه رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان نیز در این نشست بیان کرد: فعال بودن مراکز مشاوره خانواده، مشاوره های تلفنی و ارتباط بین انجمن اولیاء و مربیان از اهم برنامه ها و رویکرد عمده ما در این بخش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار