مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز اداره آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :

خیرین مدرسه ساز نقش مهمی در ایجاد و توسعه مدارس دارند

تهران(پانا)- مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز‌شهرستان‌های‌ استان تهران از نوسازی ، کلنگ زنی و افتتاح پنج باب مدرسه در شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
خیرین مدرسه ساز نقش مهمی در ایجاد و توسعه مدارس دارند

مجید پیروزان در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار‌داشت: قطارافتتاح مدارس خیرین درمجمع خیرین مدرسه سازشهرستان‌های استان تهران در ایستگاه روستای زیبای سربندان دماوند توقف نمود،افتخاری دیگر برای آموزش وپرورش ومجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستانهای استان تهران رقم خورد افتتاح مدرسه ۶ کلاسه ی خیرسازبرادران یوسفی برگزار شد.

پیروزان در ادامه افزود: دولت وظیفه دارد آموزش و پرورش رایگان را فراهم کند اما خیرین نیکوکار نیز در ایجاد و توسعه مدارس نقش بسیار پررنگی را ایفا کرده‌اند و انگیزه خانواده خیر و نیکوکار یوسفی به دل و ایمان و اعتقاد قلبیشان بر تمام نشدن زندگی و تجربه این دنیا در عالم مادی، باز می‌گردد.

او با اشاره به امضای تفاهم نامه ساخت مدرسه 12 کلاسه خیّرساز واقع درمحله خیرآباد پایین شهرستان بهارستان ناحیه دوبهارستان گفت: این تفاهم نامه با خیّر نیک اندیش شیخی به نمایندگی از (برادران شیخی) به امضاء رسید.

پیروزان ضمن یادآوری اینکه برادران شیخی که 20 روز قبل در محله خیرآباد بالا (نسیم شهر) کلنگ احداث یک باب مدرسه 15 کلاسه را به زمین زده بودند با شاهکاری دیگر و خرید یک زمین 1500 متری به ارزش 2 میلیارد تومان و تعهد پرداخت 5 میلیارد تومان جهت ساخت یک آموزشگاه 12 کلاسه،دومین گام مهم خود را در این راه خداپسندانه برداشتند، اذعان داشت: این در حالیست که کمبود فضای آموزشی در منطقه خیرآباد پایین به قدری ملموس است که دانش‌آموزان این منطقه جهت تحصیل مجبور به عبور از حریم خط راه آهن و رفتن به مدارس محله سلطان آباد(ناحیه یک بهارستان) هستند که با عنایت این خیّرین ارجمند در سال تحصیلی آتی(مهرماه 1400) این مشکل مهم مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل‌مجمع خیرین مدرسه سازشهرستانهای استان تهران در ادامه تاکید کرد: در راستای اجرای طرح آجربه آجر، توافق نامه تکمیل یک باب فضای آموزشی در منطقه شوریابی شهرستان ملارد با حضور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز ملارد به امضإ رسید.

گفتنی است، این فضای آموزشی مشتمل بر ۱۲کلاس درس و ۱۳۱۷متر مربع زیر بنا و با پیش‌بینی اعتبار بالغ بر ۶میلیارد تومان احداث و در اختیار اداره آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

پیروزان در پایان از کلنگ‌ زنی مدرسه هشت کلاسه خیر ساز حاجیه لروند در روستای طالب آباد بخش قلعه نو،شهرکهریزک درشهرستانهای استان تهران خبر داد و تصریح کرد: خیرین از آنچه که خداوند به آنها روزی داشته است انفاق می‌کنند و این روزی قدر بزرگی است تا در این مدارس انسان‌هایی تربیت شوند که قلب‌های بزرگی دارند.

خبرنگار: نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار