شهردار شهرستان رباط‌کریم گفت:

نقش پلیس در برقراری امنیت‌اجتماعی بر کسی پوشیده نیست

رباط‌کریم (پانا)- همزمان با هفته ناجا شهردار و اعضا شورا شهر رباط‌کریم از تلاش‌های شبانه روزی سرهنگ شیخ مراد مرادی تقدیر کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۲۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نقش پلیس در برقراری امنیت‌اجتماعی بر کسی پوشیده نیست

پارسا شهردار شهرستان رباط‌کریم ضمن تبریک هفته نیروی ‌انتظامی افزود: انجام برخی از وظایف شهرداری در گرو همکاری و بهره‌مندی از تعامل بهیه با نیروی انتظامی است که خوشبختانه این امر همواره در دستور کار مدیریت شهری رباط‌کریم است.

رئیس شورای‌اسلامی شهر رباط‌کریم نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته نیروی‌انتظامی و ضرورت تقدیر از زحمات این مجموعه امنیتی گفت: همکاری و تعامل نیروی‌انتظامی در تمام برهه‌ها با شهرداری رباط‌کریم ستودنی است .

سپس علی عسگری عضو شورای‌اسلامی شهر رباط‌کریم گفت: تلاش نیروی انتظامی شهرستان رباط‌کریم با تمام محدودیت‌های نرم و سخت‌افزاری همواره چشمگیر و ستودنی است.

او گفت: ایجاد امنیت در جامعه از وظایف مجموعه مدیریت شهری و حفظ آن مرهون تلاش نیروی‌انتظامی است و همواره این امر در رباط‌کریم وجود داشته است .

فرمانده نیروی ‌انتظامی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از تلاشهای شبانه روزی مجموعه شهرداری وشورای‌اسلامی شهر رباط کریم گفت: تلاش شهرداری در نظافت، زیباسازی و انجام پروژه‌های عمرانی قابل تقدیر است. با توجه به اینکه وقتی یک نعمت بطور مستمر وجود دارد، طبیعی جلوه می‌کند، برخی مردم قدردان زحمات شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی و مجموعه خدمتگزار شهرداری نیستند و کافی است که یک یا چند روز شهرداری وظایف محوله را انجام ندهد که کمترین این وظایف رفت و روب و پاکیزگی شهر رباط کریم است که عاملی برای تامین سلامت شهروندان محترم است.نعمت سلامت و امنیت به منزله دوبال برای آرامش نوع بشر هستند و زمانی که به مخاطره بیفتند مردم متوجه می‌شوند که چه نعمتی داشته‌اند.

خبرنگار: محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار