رئیس‌اداره بهزیستی شهرستان رباط‌کریم :

ساخت بیست واحد مسکونی برای فرزندان مستقل بهزیستی

رباط‌کریم (پانا) - رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط‌کریم از ساخت بیست واحد مسکونی برای فرزندان مستقل بهزیستی در زمینی به مساحت 360 متر مربع خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
ساخت بیست واحد مسکونی برای فرزندان مستقل بهزیستی

روح‌اله‌ لطیفیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط‌کریم اظهار کرد: خیرین انگیزه زیادی دارند و زمینه حمایت‌رسانی‌ها را هم فراهم می‌سازند تا مردم احساس کنند حضورشان موثر است و بذر کار خیر آنها ثمر می‌دهد.

لطیفیان با اشاره به کمک‌های خیرین گفت: برای خدمات‌دهی به گروه‌های هدف اعتبارات دولتی به تنهایی پاسخگو نیست و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و توان خیرین اقدامات بسیار خوبی برای تامین نیاز افراد نیازمند انجام شده و در این شرایط کرونایی، خیرین در رباط‌کریم همانند گذشته پای کار آمدند و ساخت مسکن در حمایت از کودکان ترخیصی از مراکز بهزیستی پیش قدم شدند که التیام بخش این دوران است.

او گفت: کمک گرفتن از توان خیران با انگیزه، ضروری به نظر می‌رسد و بدون شک کمک خیرین منطقه و یا نیکوکاران غیرمقیم به عنوان سرمایه‌های اصلی این اداره، کمک شایانی در راستای برطرف کردن بخشی از نیازهای اقشار آسیب پذیرخواهد کرد.

وی در پایان تصریح کرد: اهداف شاخص بهزیستی شهرستان رباط‌کریم در راستای توانمندسازی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، معلولیت‌ها، ارتقای سلامت اجتماعی و بازتوانی جامعه هدف است و مجموعه بهزیستی شهرستان در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار