دست به خیری خانواده شهید جعفری برای شادی دانش‌آموزان نیازمند

زنجان (پانا) - خانواده شهید علی‌اکبر جعفری هزینه مراسم ترحیم مادر شهید را جهت خرید 10 گوشی هوشمند به دانش‌آموزان بی بضاعت در شهرستان ابهر اهدا کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۲۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دست به خیری خانواده شهید جعفری برای شادی دانش‌آموزان نیازمند

خانواده شهید علی‌اکبر جعفری از شهدای شهرستان ابهر در اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه هزینه مراسم ترحیم مادر بزرگوار این شهید را به دو موسسه خیریه جهت خرید 10 گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان نیازمند شهرستان ابهر اختصاص دادند.
خانواده این شهید ورزشکار ابهری در این اقدام خداپسندانه مبلغ 320 میلیون ریال از بابت هزینه‌های مراسم ترحیم مادر این شهید بزرگوار را به دو موسسه خیریه نورالامین و حضرت علی اصغر(ع) این شهرستان اهدا کردند و با خرید 10دستگاه گوشی هوشمند و اهدای آن به دانش‌آموزان بی بضاعت، در شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا به تحصیل این دانش‌آموزان کمک کردند.
خانواده‌‌های شاهد و ایثارگر سال‌های بعد از دوران دفاع مقدس با خدمات خیرانه خود شعار "ایثار ادامه دارد..." را در عمل به اثبات رسانده‌اند و هر بار به نوعی راه شهدا را در جامعه جاری و ساری کرده‌اند.
گفتنی است شهید علی‌اکبر جعفری ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۴۸ در شهرستان ابهر چشم به جهان گشود، وی پنجمین فرزند خانواده و اولین فرزند ذکور خانواده بود.
شهید والامقام علی‌اکبر جعفری بعد از انقلاب به سنین نوجوانی نزدیک و نسبت به مسائل اجتماعی پیرامون خود حساسیت زیادی نشان می‌داد و در دوران دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک مشغول به تحصیل بود که همزمان با امتحانات خرداد به فرمان حضرت امام (ره) لبیک گفت و به صورت داوطلب به عنوان بسیجی عازم جبهه شد.
عزیمت این شهید بزرگوار به سوی جبهه‌های حق علیه باطل بیش از ۵ روز طول نکشید و در سوم خرداد ماه سال 67 در عملیات مرصاد ودر منطقه اسلام‌آباد غرب شربت شهادت را نوشید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار