معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران:

برنامه بوم حرکت بسیار ارزشمندی است که با راهکارهای علمی باید تقویت شود

تهران(پانا)- نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران، با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و دیگر اعضا در سالن جلسات استانداری تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه بوم حرکت بسیار ارزشمندی است که با راهکارهای علمی باید تقویت شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: امیدواریم هر چه زودتر با ریشه‌کنی بیماری کرونا دوباره شاهد حضور باطراوت دانش‌آموزان در کلاس‌های درس باشیم و جامعه به شرایط عادی خود بازگردد.

او حضور دانش‌آموزان در مدرسه و ارتباط آنان با معلمین و همکلاسی‌ها را در اجتماع‌پذیری آنها بسیار موثر دانست و افزود: قطعا برگزاری کلاس‌های درس به شکل حضوری از اهمیت بیشتری برخوردار است اما در شرایط فعلی توجه به سلامت دانش‌آموزان از اولویت‌های اصلی ماست.

حسن بیگی در ادامه با اشاره به برنامه ویژه مدارس(بوم) تصریح کرد: برنامه بوم حرکت بسیار ارزشمندی است که با راهکارهای علمی و درست می تواند نتایج ارزنده ای را به همراه داشته باشد. بسیاری از دستگاه‌ها از جمله محیط زیست، نیروی انتظامی، سازمان‌های آب، انرژی و جهاد کشاورزی می‌توانند با استفاده از ظرفیت برنامه بوم در جهت آموزش بچه‌ها همکاری خوبی با آموزش و پرورش داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار