برگزاری مراسم تجلیل از 52 دانش آموز فیروزه ای پذیرفته شده در دانشکده های فنی سطح کشور

فیروزه(پانا)- با حضور کارشناس مسئول فنی و حرفه ای استان در طی مراسمی از دانش آموزان هنرستان فنی نمونه آیه الله خامنه ای فیروزه تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تجلیل از 52 دانش آموز فیروزه ای پذیرفته شده  در دانشکده های فنی سطح کشور

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش فیروزه، فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزه در مراسم تقدیر از دانش آموزان منتخب با اشاره به توان نیروی انسانی برخوردار در شهرستان فیروزه از همت، تلاش و برنامه ریزی انجام شده برای کسب این افتخار مهم در شهرستان قدردانی کرد.

ابوالفضل حکیم پور افزود: امروزه کسب مهارت ومهارت آموزی در سراسر دنیا بعنوان اصل مهم مطرح می باشد و با مهارت می توان زندگی شرافتمندانه ای داشت و برای جامعه مفید بود.

کارشناس مسوول فنی و حرفه ای مدارس خراسان رضوی هم در این مراسم با اشاره به اینکه 520 هنرجو در سطح شهرستان فیروزه مشغول یادگیری می باشند از هنرجویان فیروزه ای بعنوان الگو ی مدارس در خراسان رضوی یاد کرد.

فیضی افزود: دو هنرجوی خراسان رضوی به مرحله نهایی مسابقات کشوری ملی مهارت به میزبانی کشور چین در سال 2021 راه یافتند و در همین مسابقات در سال 2005 در کشور آلمان رتبه چهارم به ایران اختصاص یافت.

وی گفت:‌ بایستی برای اجرای عدالت آموزشی و استعداد یابی مهارتهای فنی و حرفه ای دختران هم مورد توجه قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه هم در این مراسم گفت:‌ کسی که مهارت داشته باشد به دنبال مهارت گرایی بوده است.

ابراهیم حیدری افزود: ترسیم آینده خوب و روشن در گرایش به مهارت آموزی وتوجه به آموزشگاههای فنی و حرفه ای است.

در پایان این مراسم از 52 هنرجوی پذیرفته شده در دانشکده های فنی سطح کشور ، هنر آموزان ومدیران هنرستان های این شهرستان با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

42 دانش آموز تنها از هنرستان فنی آیت الله خامنه ای دراین مراسم حضور و در دانشکده های فنی سطح کشور پذیرفته شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار