فرمانده نیروی انتظامی شیروان:

مردم شایسته خدمتگزاری هستند

شیروان(پانا)- فرمانده نیروی انتظامی شیروان به مناسبت هفته نیروی انتظامی در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان عملکرد هفت ماهه این نیرو را ارائه کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مردم شایسته خدمتگزاری هستند

مسعود وحیدی با بیان تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صدر اسلام، انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، مدافعین حرم و به ویژه شهدای عرصه تأمین امنیت افزود: در کنار تمام مأموریت ها و مسئولیت هایی که نیروی انتظامی دارد بعد از اشاعه بیماری منحوس کرونا از زمان گسترش آن در ایران تاکنون در کنار عزیزان مجموعه مدافعین سلامت نسبت به تأمین امنیت و همکاری مضاعف بوده ایم تا در میزان کاهش واگیری و تلفات این بیماری نقشی داشته باشیم.

وی بازدید از صنوف با هدف بررسی رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جهت حفاظت از جان بازاریان و همشهریان عزیز، شناسایی کسبه فاقد پروانه و هدایت آنان برای دریافت، جلوگیری از احتکار و افزایش بی رویه قیمت ها همراه با ارائه تذکرهای شفاهی، برخی تعهد کتبی و برخی نیز ابطال پروانه را در جهت کاهش مشکلات در جامعه بیان کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شیروان گفت: ناجا (نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران) به نهادهای زیر مجموعه خود تکلیف کرده است تا به مجموعه های بهداشتی و مدیریتی شهرستان کمک کرده تا از احتکار و افزایش بی رویه قیمت ها جلوگیری کنیم و در همین راستا تعداد دوازده هزار و دویست عدد ماسک غیر بهداشتی کشف و تحویل مجموعه بهداشت شهرستان گردید تا پس از استریل کردن آن ها در مجموعه بیمارستان و سایر مراکز شهر مورد استفاده قرار بگیرد.

وحیدی از اجرای طرح ناظر با ارسال پیامک با افزایش 180 درصد، افزایش صد در صدی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، کاهش چشمگیر آمار تصادف ها ( فوتی ها و مصدومین ) در حوزه های برون شهری و درون شهری به جهت حضور فعال پلیس راه و پلیس راهور و همچنین کاهش سفرها، افزایش 23 درصدی کشف مواد مخدر، دستگیری خرده فروشان، جمع آوری معتادین و تحویل آنان به کمپ های بازپروری، افزایش 61 درصدی دستگیری سارقین، 35 درصدی کشف کالای قاچاق با حضور مستمر عوامل گشتی، افزایش 12 درصدی دستگیری سارقین خرد از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

وحیدی با ابراز تشکر از تلاش های همه نیروها در حوزه های دادستانی، پلیس راه، پلیس راهور، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس برقراری امنیت اجتماعی، واحد مشاوره و مددکاری اجتماعی، اصحاب رسانه، رده های خدمت رسان و ... افزود: در تقابل با جرم جنایت و اوباشگران در هیچ جایی کوتاه نیامده ایم و افتخار می دانیم که جان ناقابلمان را برای تامین امنیت مردم تقدیم کنیم.

وی با اشاره به کاهش 7 درصدی پرونده های قضایی نسبت به سال گذشته اظهار کرد: با همه توان خود تلاش می‌کنیم که با ارجاع افراد به واحد مشاوره نیروی انتظامی بی جهت پرونده ای را تشکیل نداده تا مردم، دستگاه قضایی و حوزه انتظامی به زحمت نیفتند.

فرمانده نیروی انتظامی شیروان در رابطه با جلوگیری از سرقت ها به شهروندان عزیز توصیه کردند که همشهریان عزیز در حفاظت از اموال خود (منازل، مغازه ها، خانه باغ ها، ساختمان های در حال ساخت، وسایل نقلیه و ...) دقت و توجه بیشتری کنند.

وحیدی از صدور 3596 فقره گواهینامه و 3561 مورد تعویض پلاک خودرو و 358 مورد نیز تعویض پلاک موتور از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی شهرستان شیروان نیز در این نشست با بیان روایتی از امام جعفر صادق (ع) گفت: ایمان به خدا و نفع رساندن به بندگان او دو خصلت نیک است که برتر از آن چیزی نیست.

وی با اشاره به اینکه ان شاء الله در انجام رسالت خود در راستای ترویج باورها و ارزش های اسلامی موفق باشیم افزود: رسالت خدمتگزاری در نیروهای مسلح و ناجا یکی از الطاف خفیه الهی است.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار