سخنگوی کمیسیون صنایع خبر داد

توافق وزارت صنعت با بسیج برای کشف کالاهای احتکار شده

تهران ( پانا) - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر صمت در جلسه این کمیسیون گفت که براساس اظهارات رزم حسینی مقرر شده از نیروهای بسیجی در حوزه نظارت استفاده شود تا کالاهای احتکار شده کشف و در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
توافق وزارت صنعت با بسیج برای کشف کالاهای احتکار شده

به گزارش ایسنا، حجت‌اله فیروزی با اشاره به حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی در جلسه عصر امروز (سه‌شنبه) کمیسیون صنایع گفت: نمایندگان در این جلسه نقطه نظرات خود را درباره ضرورت‌ها و مطالبات جامعه مطرح کردند، به زعم نمایندگان از آنجایی که عمر چندانی از دولت دوازدهم باقی نمانده، ممکن است وزارت صنعت، معدن و تجارت نتواند به تمامی اولویت‌ها و ضرورت‌ها رسیدگی کند در نتیجه باید مشکلات اصلی جامعه به عنوان اولویت وزارتخانه تعریف شود.

وی افزود: حوزه خودرو، فولاد، لوازم خانگی، کالاهای اساسی، تامین نهاده‌های دامی و کشاورزی، رفع مشکلات معادن و صنایع کوچک، توسعه صادرات مرزی با توجه به ظرفیت‌های موجود در این زمینه و انحصارزدایی از محصولات استراتژیک از جمله موضوعات مدنظر نمایندگان بود که باید در اولویت وزارت صمت باشد.

فیروزی اضافه کرد: حذف مصوبات دست و پاگیر دولت، تسریع در تفویض اختیارات به دستگاه‌های استانی، تاکید بر هدایت منابع بانکی به سمت تولید، آزادسازی کالاها از گمرکات، توجه به صنعت نساجیو پوشاک، مبارزه با قاچاق کالا و لزوم پرچم‌داری وزارت صمت، ضرورت مدیریت صادرات به ویژه محصولات کشاورزی که آسیب پذیری بیشتری دارند، خدمات‌دهی به شهرک‌های صنعتی و حمایت از قطعه‌سازان هم از جمله سایر نکات مطرح شده توسط نمایندگان بود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تاکید وزیر صنعت بر ارتباطات بیشتر کمیسیون صنایع و معادن و وزارت صمت و توجه ویژه به تنظیم بازار یادآور شد: آقای رزم حسینی به توافق صورت گرفته با بسیج اشاره کرد گفت که مقرر شده از نیروهای بسیجی در حوزه نظارت استفاده شود تا کالاهای احتکار شده کشف و در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد. برنامه وزارت صمت برای آزاد کردن منابع از دیگر مطالب بیان شده از سوی رزم حسینی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار