فرماندار اسلامشهر:

توجه به ورزش، زمینه ساز ایجاد احساس مثبت و نشاط درسطح جامعه است

اسلامشهر (پانا) - جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اسلامشهر با حضور فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان و سایر مسئولان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
توجه به ورزش، زمینه ساز ایجاد احساس مثبت و نشاط درسطح جامعه است

در این جلسه مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در سخنانی با گرامی‌داشت ماه ربیع الاول، هفته نیروی انتظامی و تربیت بدنی با تقدیر از زحمات رئیس سابق اداره ورزش و جوانان منطقه و تبریک حضور پیام نظر به عنوان رئیس جدید این مجموعه بر تلاش در راستای دستیابی به ورزش عالی با سازمان‌دهی، برنامه‌ریزی و نظارت تأکید کرد.

او بیان کرد: پیشنهاد می‌کنیم معرفی اسلامشهر به عنوان پایتخت ورزش با برنامه‌ریزی دقیق و همکاری اصحاب‌ رسانه و همکاری کلیه دستگاه‌ها، ورزشکاران و اعضای شورای ورزش و جوانان در اولویت اساسی برنامه‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان قرار گیرد.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: شادابی و نشاط در هر شرایطی اعم از دارا و ندار بودن، تورم و رکود و... بدون تردید لازمه زندگی خوب است و حتی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در نیروهای مسلح آمادگی جسمانی در کنار تمرین نظامی و توجه به ورزش هدفمند یک تاکتیک است و حتی یک کارمند که ورزش کند در مقابل ارباب رجوع خود با نشاط است و در کنار این موارد اگر زنگ ورزش در واحدهای آموزشی با همکاری وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و ورزش و جوانان سیسماتیک و درست اعمال شود،نقش موثری در آمادگی جسمانی دانش آموزان ما دارد.

مرسلپور گفت: ورزش احساس مثبت را به دنبال دارد و ورزشکار و ورزش‌دوست نگاهشان مثبت است و ورزش را باید محبت الهی دانست که نقش بسیاری در سلامت و شادابی ما دارد و در زندگی ما باید به عنوان اهداف اولیه مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در شهرستان اسلامشهر هفتاد درصد توجه به ورزش دست یافتیم و اکنون باید در راستای تثبیت این امر تلاش کنیم و به همه ورزش‌ها اعم از انفرادی، رزمی، گروهی، تخصصی و درمانی توجه کنیم و در کنار تمام این گروه‌های ورزشی می‌بایست ورزش همگانی در اولویت جامعه باشد.

او خاطرنشان کرد: با سیاست گذاری و نظارت اداره ورزش و جوانان و هماهنگی ‌دستگاه‌های شهرستان شیوه جدیدی را در پیش رو داریم که با همکاری نیروی‌انتظامی، دادسرا و اداره بهزیستی معتادین در حال درمان در کمپ‌ها را با ورزش برای همیشه از اعتیاد دور سازیم و اسلامشهر را در این طرح در سطح کشور به عنوان پایلوت معرفی کنیم.

فرماندار اسلامشهر اظهار کرد: در حوزه جوانان می‌بایست حس واگرایی جوانان را به درون گرایی انطباق دهیم و با توجه به منویات رهبری در رابطه با تهاجم فرهنگی به صورت برنامه‌ریزی مدون و نرم‌افزاری جوانان را به سمت ورزش ترغیب کنیم.

مرسلپور در پایان با تأکید بر تشکیل خانه جوان در اسلامشهر از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خواست تا با بهره‌مندی از روش‌های نرم افزاری در شبکه‌های اجتماعی و در شرایط کرونا ویروس ورزش را در میان خانواده‌ها ترویج دهد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار