پویش دانش آموزی 13 آبان در سیستان و بلوچستان آغاز شد

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان از آغاز اجرای پویش دانش آموزی 13 آبان همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
پویش دانش آموزی 13 آبان در سیستان و بلوچستان آغاز شد

محمود همت در گفت و گو با پانا اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی و برگزار نشدن مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان فضای مجازی به ویژه شبکه شاد بهترین فرصت برای حضور حداکثری دانش آموزان در این رویداد بزرگ ملی است.

وی افزود: اجرای سرود 13 آبان، معرفی اسناد به جامانده از لانه جاسوسی آمریکا، معرفی فهرست جنایات ضد بشری آمریکا، معرفی 13 آبان و نهضت انقلابی دانش آموزان، معرفی الگوهای دانش آموز انقلابی همچون شهید حسین فهمیده، بهنام محمدی و سایر شهدای دانش آموز، معرفی ویژگی های امت پیامبر (ص) با تاکید بر محور اخلاق، مهرورزی و حفظ وحدت مسلمین از محورهای این پویش سراسری است.

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دانش آموزان پیشتاز می توانند برای شرکت در این پویش براساس محورهای اعلام شده محتوای تصویری تولید و از طریق سازمان دانش آموزی شهرستان ها و منطقه خود به سامانه ارتباطی پیشتازان (ساپ) کانال سازمان دانش آموزی ارسال کنند.

همت افزود: از مجموع کلیپ های تهیه شده از اجرای سرود 13 آبان یک کلیپ در قالب سرود همگانی و با تصویر دانش آموزان در کانال های مختلف شبکه شاد در روز 13 آبان پخش خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان برای اجرای سرود 13 آبان کافی است این سرود را با صدای خود و بدون موزیک اجرا و با موبایل در قاب عمودی ضبط و کلیپ آن را ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار