آستارا و تالش رتبه اول طرح « آجر به آجر» در گیلان

رشت (پانا) - مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز گیلان با اشاره به اجرای طرح « آجر به آجر» در گیلان از کسب رتبه اول آستارا و تالش در این طرح خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
آستارا و تالش  رتبه اول طرح « آجر به آجر» در گیلان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرروش استان گیلان، بهمن یعقوبی در حاشیه اهدای احکام نمایندگان طرح ملی «آجر به آجر » در لنگرود با اشاره به اجرای این طرح در گیلان گفت: آجر به آجر طرحی است که زمینه مشارکت حداکثری مردم در امر مقدس مدرسه‌ سازی را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه استان گیلان در بین ۳۲ استان کشور رتبه یازدهم را کسب کرد، اظهار کرد: این رتبه برازنده استان نیست و تمام تلاش ما این است که با قدرت و قوت بتوانیم جز رتبه‌های برتر کشوری قرار گیریم.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ ساز گیلان ادامه داد: آستارا و تالش در پویش آجر به آجر از جمله شهرستان هایی هستند که رتبه اول را در استان کسب کردند.
یعقوبی با بیان اینکه در این پویش هر فرد با هر اندازه سرمایه می‌تواند در امر مدرسه‌سازی مشارکت کند، افزود: از سال ۷۷ تاکنون ۳۲۴ مدرسه در سطح استان تحویل داده شد، بیش از ۶۰ مدرسه در دست اجرا بوده و ۱۵ مدرسه نیز در مرحله مذاکره قرار دارد.

وی با بیان اینکه نمایندگان طرح آجر به آجر باید تولید محتوا با اهداف ابلاغی مجمع خیرین مدرسه‌ساز داشته باشند، تصریح کرد: نمایندگان این پویش باید از هرگونه فعالیت های جناحی پرهیز کرده، در چارچوب ضوابط عمل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار