مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد:

حفظ سلامت دانش‌آموزان مهمترین اولویت آموزش و پرورش در شرایط کنونی است

یاسوج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد مهمترین اولویت آموزش و پرورش را در شرایط کنونی حفظ سلامت دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت شیوع ویروس کرونا در جهان باعث شد که زندگی انسان‌ها در جنبه‌های مختلف تحت تاثیر قرار بگیرد، و مقوله تحصیل و آموزش نیز از این قاعده مستثنی نیست.

کد مطلب: ۱۱۳۲۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
حفظ سلامت دانش‌آموزان مهمترین اولویت آموزش و پرورش در شرایط کنونی  است

کورش دلشاد در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه خبرنگاران واسطه اصلی میان واقعیت ها و مردم است اظهار کرد: اصحاب رسانه در انتشار اخبار باید به سه اصل مهم، صحت، دقت و سرعت در انتشار اخبار دقت کنند، و آنچه را که واقعیت است انتشار دهند.

دلشاد آموزش و پرورش را محور توسعه هر کشوری دانست و افزود: اگر دیدگاه ما به مدرسه به عنوان زیست گاه فرهنگی، دینی باشد قطعا جامعه ضرر نخواهد کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در اجلاس سراسری یازدهم و دوازدهم گفت: هر جامعه ای که می خواهد انسانی تربیت کند که محور توسعه باشد اول باید مومن باشد اگر ایمان باشد سپر او در در آسیب ها می شود.

دلشاد تصریح کرد: مدرسه مهم ترین نهاد اجتماعی_ تربیتی و تعلیمی است، این نهاد تنها کارکرد آموزشی ندارد، درمدرسه افزایش مهارت اجتماعی، شکل گیری شخصیت دانش آموزان صورت می گیرد .

او افزود: آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند بار تعلیم و تربیت را به دوش بکشد و مشارکت مردم و همه نهاد در این مسیر الزامی است.

دلشاد گفت: مبنای فعالیت در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد پرهیز از نگاه ‌های قومی، قبیله‌ای و سیاسی است و شایسته سالاری، تخصص، تعهد، پاکدستی ملاک کار می‌باشد.

او خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت‌هایی نظیر شبکه شاد و مدرسه تلویزیونی در ایام کرونا به امر آموزش و پرورش می‌پردازد و تمام تلاش خود را جهت رعایت پروتکلهای بهداشتی در سطح مدارس به کار بسته‌ایم.

مدیر آموزش و پرورش بویراحمد ابراز داشت: کار جهادی فرهنگیان در طول تاریخ بی نظیر است و علاوه بر حضور در مدارس در سامانه شاد مشغول تدریس هستند.

او تاکید کرد: ۴ هزار نفر معلم و ۷۰ هزار نفر دانش اموز در این شهرستان مشغول فعالیت هستند و با این حجم از معلم و دانش اموز امکان رسیدگی مناسب وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار