سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰:

وزارت علوم موظف به جذب اعضای هیات علمی با اولویت «بورسیه‌ها» شد

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهار داشت براساس مصوبه امروز کمیسیون، وزارت علوم موظف به جذب اعضای هیات علمی براساس اعلام نیاز دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با اولویت فارغ‌التحصیلان بورسیه شد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
وزارت علوم موظف به جذب اعضای هیات علمی با اولویت «بورسیه‌ها» شد

به گزارش روابط عمومی مجلس، علی خضریان در حاشیه جلسه امروز کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی که با حضور وزیر علوم و معاونان این وزارتخانه و به منظور بررسی وضعیت پرونده‌های مرتبط با بورسیه‌ها برگزار شد، گفت: این جلسه در ادامه جلسات گذشته کمیسیون برگزار و گزارشات، شکایات و پرونده‌های مرتبط با موضوع بورسیه از گذشته تاکنون مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مقرر شد طی جلسه‌ای بحث اختلافی درخصوص دانشجویانی که حکم جذب دارند، اما وزارت علوم معتقد است باید مجدد پرونده آنها مورد بازنگری و بررسی قرار گیرد، طی روزهای آینده و احتمالا در محل وزارت علوم با حضور وزیر، نمایندگان کمیسیون اصل 90، هیات عالی جذب و سایر بخش‌های تصمیم‌گیر برگزار شود و تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ گردد. همچنین آن دسته از افرادی که از دیوان عدالت اداری حکم جذب دارند نیز بدون مشکل تعیین تکلیف شده و پذیرش آنها انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار