کانال کنکور ۱۴۰۰ آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان راه اندازی شد

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از راه اندازی کانال کنکور ۱۴۰۰ آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برای داوطلبان، دانش آموزان، مشاوران و علاقمندان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
کانال کنکور ۱۴۰۰ آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان راه اندازی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حمیدرضا رخشانی با اعلام این خبر اظهار کرد: این کانال به همت اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی و کارگروه کنکور مشاوران آموزش و پرورش و با هدف گسترش عدالت آموزشی راه اندازی شده است.
وی با اشاره به ظرفیت کم نظیر و درون سازمانی شبکه شاد، بیان کرد: از دیگر اهداف این کانال به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد هر آنچه داوطلب کنکور بومی شهرستان‌ها و مناطق استان بدان نیاز دارند، است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی و پیش روی مدارس و از سویی دیگر وضعیت خاص دوران بیماری کرونا، طراحی و راه اندازی اینگونه کانالها و فضاهای قابل دسترسی برای علاقه مندان، می تواند کمک شایانی در راستای تحقق اهداف مورد نظر و رسیدن به مطلوب کند.
گفتنی است علاقمندان می توانند از آدرس https://shad.ir/konkoor1400SB در کانال کنکور ۱۴۰۰ آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان عضو شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار