به مناسبت هفته سلامت روان؛

اجرای برنامه‌های متنوع مجازی در کارشناسی مشاوره و سلامت ناحیه یک شهرری

شهرری(پانا)‌- کارشناسی مشاوره و سلامت ناحیه یک شهرری به مناسبت هفته بهداشت روان، در جهت ارتقای سطح سواد دانش‌آموزان دراین زمینه، برنامه‌های متنوع مجازی را اجرا کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه‌های متنوع مجازی  در کارشناسی مشاوره و سلامت  ناحیه یک شهرری

فاتن‌شریف ضمن گرامیداشت هفته بهداشت روان در گفت و گو با پانا گفت: به مناسبت هفته سلامت روان در پاسخ به فراخوان مسابقه تولید محتوا حدود ۵۰ تولید محتوا با این موضوع ازدانش‌آموزان و مشاوران دریافت کردیم که به زودی از بهترین‌ها تقدیر خواهد‌ شد.

وی ادامه داد: امسال به دلیل شرایط کرونا ستاد تولید محتوای روان‌شاختی در جهت ارتقای سلامت روان و ارتقای سطح تحصیلی دانش‌آموزان تشکیل شد.

شریف همچنین از برگزاری اولین همایش مجازی در منطقه با کمک مرکز مشاوره مدرسه با حضور ریاست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری و معاونت پرورشی، مدیران مدارس و مشاوران که در این هفته به تولید محتوا و مشاوره در سطوح متفاوت پرداختند، خبر داد.

کارشناس مشاوره و سلامت ناحیه یک شهرری افزود: با توجه به بحران کرونا و تاکید بر آموزش غیرحضوری، کانال پیام‌مشاور ناحیه یک ری با آدرس PAYAMMOSHAVERRAY1@ جهت دسترسی بیشتر دانش‌آموزان و همکاران منطقه درپیام‌رسان شاد تاسیس شده است.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار