مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران مطرح کرد

ضرورت تغییر رویکرد رسانه‌ای در مقابله با کرونا

تهران (پانا) - مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با بیان اینکه آمار سه ر قمی جان باختگان کرونا مسئله عادی نیست و باید دردمندانه و مسئولانه به آن توجه کرد؛ بر ضرورت تغییر رویکرد رسانه‌ای در مقابله با این ویروس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تغییر رویکرد رسانه‌ای در مقابله با کرونا

به‌گزارش ایسنا، عباس مهدوی گفت: با توجه به ایجاد محدودیت ورود و خروج مردم دربحث پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا و کنترل آن، از اهالی رسانه و فعالین ‌های اجتماعی انتظار داریم به‌عنوان موضوعی انسانی و مسئولانه برای این مهم اهمیت قائل شوند.

وی افزود: اکنون جدی‌ترین مساله در کشور ما مانند دیگر کشور ها بحث کروناست که اطلاع‌رسانی باید دقیق‌تر و هوشمندانه تر باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران تصریح کرد: از رسانه‌ها انتظار داریم در راستای آگاه‌سازی جامعه پای کار باشند و از مدیران شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های پرمخاطب انتظار داریم آگاهی بخشی موثر را الویت نخست خود قرار دهند.

مهدوی افزود: متاسفانه با توجه به آمار بالای ابتلا افراد به این ویروس و از دست دادن هم وطنانمان، عادی‌انگاری مردم باید به طور مرتب گوشزد شود؛ بی‌تفاوتی اجتماعی را باید جدی گرفت، صرف بیان آمار کرونا موجب عادی‌انگاری در جامعه شده است، باید به سراغ خانواده‌هایی رفت که روزانه سوگوار عزیزان خود می‌شوند.

وی گفت: هر کشور و جامعه‌ای که این مساله را جدی گرفت در مهار و کنترل آن موفق بود؛ حس مسئولیت‌پذیری اجتماعی باید را در جامعه تقویت کنیم و باید بدانیم همه نسبت به هم مسئول هستیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با اشاره به اینکه اکنون فضای نوینی را در فعالیت رسانه‌ای کشور با خلاقیت و نوآوری باید رقم زد، افزود: رسانه‌های مازندران تاکنون با همراهی درست در زمینه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه خوب عمل کردند؛ این تلاش در موج جدید شیوع ویروس باید با حس دردمندانه و کاهش آمار جان‌باختگان توام شود.

وی افزود: با مراجعه زیاد بیماران به بیمارستان‌ها زحمات کادر درمان بیشتر شد که این زحمات آنان در رسانه‌ها می‌بایست مورد تجلیل قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار