عدم استقبال از نخستین کنسرت کرونایی

تهران (پانا) - «هوروش بند» یکی از گروه‌های فعال موسیقی پاپ قصد دارد نخستین اجرای خود را در دوران کرونایی در جزیره کیش برگزار کند که این کنسرت با عدم استقبال از سوی مخاطبان موسیقی مواجه شده است.

کد مطلب: ۱۱۳۱۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
عدم استقبال از نخستین کنسرت کرونایی

بلیت فروشی این اجرا که از روز بیست و چهارم مهرماه آغاز شده است،با قیمت بلیت‌ها ۱۲۰، ۱۴۰، ۱۸۰، ۲۲۰، ۲۳۰، ۳۰۰ و ۳۴۰ هزار تومان اعلام شده بود که این قیمت ها در روز جمعه افزایش یافت و به ۱۴۰، ۱۸۰، ۲۲۰، ۲۳۰، ۲۵۰و ۳۰۰ هزار تومان تغییر پیدا کرد.

تاکنون نزدیک به 110 بلیت در سامانه اینترنتی به فروش رفته است که با نگاهی به گذشته در می یابیم این اجرا با استقبال مخاطبان مواجه نشده است که حکایت از دو موضوع بالا بودن قیمتها و ترس از حضور در اماکن عمومی در دوران کرونا است.

این درحالی است که بسیاری از شغلهای پرخطر کار خود را دنبال کرده اند و لزوم برنامه ریزی برای حضور مخاطبان موسیقی در اجراهای زنده دیده می شود.

کنسرت هوروش ساعت ۲۳:۵۹ روز چهارشنبه سی ام مهر در مجموعه آوای خلیج فارس جزیره کیش برگزار می‌شود، این در حالی است که بعد از خرید بلیت ۲ عدد صندلی قبل و بعد از جهت حفظ فاصله گذاری اجتماعی غیرفعال می‌شود.

یادآور می شود، این کنسرت قرار است در فضای باز مجموعه آوای خلیج فارس برگزار شود و کنسرت گذاران سعی کرده اند تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار