در راستای برقراری عدالت آموزشی؛

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان " طرح آموزشی تربیتی شهید عاطفی نژاد "در استان اجرا خواهدشد

گلستان(پانا)-بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گلستان در نظر دارد در راستای برقراری عدالت آموزشی " طرح آموزشی تربیتی شهید عاطفی نژاد " را در مناطق کم برخوردار استان اجرا کند.

کد مطلب: ۱۱۳۱۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان " طرح آموزشی تربیتی شهید عاطفی نژاد "در استان اجرا خواهدشد

نشستی با موضوع" طرح آموزشی تربیتی شهید عاطفی نژاد " بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با حضور احسان گوهری راد، مدیر کل آموزش و پرورش استان،علی رضا رحیمی نژاد مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان، فرامرزی مسئول بسیج دانشجویی استان، ناظری رئیس بسیج فرهنگیان ودیگر مدعوین در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش برگزار شد.

گوهری راد با توجه به نقش و جایگاه دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان هرگز جدا از آموزش و پرورش نبوده و نیست، بنابراین همچون گذشته آموزش و پرورش گلستان از طرح ها و ایده های پیشنهادی دانشجویان در جهت بهبود وضعیت تعلیم و تربیت استان حمایت می‌کند.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در ادامه افزود: طرح آموزشی تربیتی شهید عاطفی نژاد طرحی بسیار با اهمیت است و در شرایط کنونی که با کاهش حضور دانش آموزان و همچنین کاهش میزان ساعات آموزشی مواجه هستیم، ایفاگر نقشی بس خطیر خواهد بود.

گوهری راد با اشاره با اینکه تنها ۶۰ درصد دانش آموزان استان از طریق "شاد" از آموزش های مکمل بهره می برند بیان کرد: حدود ۸۰ هزار نفر دانش آموز ابتدایی استان امکان استفاده از "شاد" را ندارند؛ در کل استان ۲۵۰۰۰ دانش آموز در تمامی دوره های تحصیلی به هیچ یک از ابزارهای آموزش در فضای مجازی دسترسی نداشته علاوه بر آن تعدادی از معلمین نیز به خاطر بیماری های پیش زمینه ای امکان حضور در مدارس را ندارند، در نتیجه این طرح می تواند یاریگر آموزش و پرورش استان در نیل به عدالت آموزشی باشد.

قره جانلو مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در خصوص "طرح آموزشی تربیتی شهید عاطفی نژاد" اظهار کرد: این طرح آموزشی تربیتی، هم برای دانش آموزان و هم برای دانشجویان سودمند است؛ این طرح قرار است توسط دانشجویان توانمند دانشگاه فرهنگیان گلستان در قالب کلاس های رفع اشکال برای دانش آموزانی که امکان دسترسی به ابزارهای آموزشی در فضای مجازی را ندارند اجرا شود، همچنین در قالب این طرح زمینه همکاری با آموزش و پرورش درتولید محتوا و توزیع محتوا پیش بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار