رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور خبر داد

جمع‌آوری بخاری‌های گازی و نفتی از مدارس استان گلستان تا پایان سال

تهران‌(پانا) - به گفته رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور بخاری‌های نفتی و گازی مدارس استان را تا پایان سال جمع‌آوری و ساماندهی می‌شوند.

کد مطلب: ۱۱۳۰۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
جمع‌آوری بخاری‌های گازی و نفتی از مدارس استان گلستان تا پایان سال

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر به همراه رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول و غلامعلی کوهساری نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی از مدارس شهرستان‌های علی آباد کتول، فاضل آباد و رامیان و پروژه های آموزشی در دست ساخت این مناطق بازدید کرد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور تاکید کرد: سیاست سازمان نوسازی مدارس کشور تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تامین اعتبار لازم برای انجام این کار است.

رخشانی‌مهر بیان کرد: طی جلسه ای در هفته آینده با نماینده نوسازی مدارس این استان اولویت بندی پروژه‌های جدید مورد بحث و کار کارشناسی قرار می‌گیرد همچنین تصمیم داریم بخاری‌های نفتی و حتی گازی مدارس را هم تا پایان سال جمع آوری و ساماندهی کنیم.

وی گفت: ۳/۵میلیارد تومان برای تامین تجهیزات کمک آموزشی در نظر گرفتیم که بخشی برای حوزه انتخابیه علی آباد کتول است و بخش عمده آن برای تجهیزات هنرستانی در نظر گرفته خواهد شد و در اختیار اداره کل نوسازی مدارس استان قرار می‌گیرد.

رخشانی مهر در بازدید از پروژه های شهرستان رامیان با تأکید بر اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام خیرساز اولویت اصلی ما است، گفت: ۵ میلیارد تومان برای تجهیزات هنرستانی در‌ نظر داشتیم که بخش قابل توجهی از آن به منطقه رامیان و آزادشهر تخصیص خواهد گرفت.

همچنین کوهساری نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع فضای آموزشی تصمیم شد، مدارس زلزله زده گلستان توسط نوسازی مدارس مقاوم سازی شود. همچنین در هفته های آتی در تهران جلسه ای با مسئولان سازمان نوسازی مدارس خواهیم داشت و درباره اولویت پروژ های آموزشی تصمیم گیری می کنیم.

رخشانی مهر از مدارس تکتم ،شهید عباس زنگانه و شهید فهمیده علی آباد کتول و همچنین از پروژه های دکتر حسابی، سیدجمال الدین اسدآبادی، حضرت مریم، آیت الله طالقانی و آیت الله خامنه ای شهرستان فاضل آباد و هنرستان کار ودانش امام سجاد(ع) و مدرسه یازرلو شهرستان رامیان بازدید کرد و در جریان شرایط آموزشی و نیاز به ساخت یا تعمیر فضاهای مورد نیاز دانش آموزان قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار