اتصال سامانه اتوماسیون اداری آموزش و پرورش فارس به شبکه دولت

شیراز (پانا) - رئیس اداره راهبری اسناد و مکاتبات آموزش و پرورش فارس از اتصال سامانه اتوماسیون اداری آموزش و پرورش فارس به شبکه دولت خبر داد و افزود: اجرای این طرح علاوه بر افزایش دقت و امنیت مکاتبات، راحتی کاربرد را نیز برای کاربران شبکه دولت و اتوماسیون در این ایام سخت کرونایی به ارمغان می آورد .

کد مطلب: ۱۱۳۱۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
اتصال سامانه اتوماسیون اداری آموزش و پرورش فارس به شبکه دولت

علی توضیح با اعلام این خبر به پانا گفت: از ابتدای مهر ماه سال جاری و با تلاش و پیگیری‌های اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات و اداره راهبری مکاتبات و اسناد اداره کل آموزش و پرورش فارس، تمام 59 اداره و مدیریت آموزش و پرورش فارس از طریق سامانه اتوماسیون اداری به شبکه دولت متصل شدند.
به گفته او اجرای این طرح علاوه بر افزایش دقت و امنیت مکاتبات، راحتی کاربرد را نیز برای کاربران شبکه دولت و اتوماسیون در این ایام سخت کرونایی به ارمغان می‌آورد .
او مزایای دیگر این طرح که با همکاری اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری فارس به انجام رسید، را اتصال تمام مناطق و ادارات آموزش و پرورش فارس به صورت الزامی و بدون هزینه به شبکه دولت بدون نیاز به ارسال نامه‌های کتبی و فیزیکی برشمرد و افزود: در ضمن ادارات و مناطق دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های سخت‌افزاری و نرم‌اافزاری و حتی آبونمان سالانه اتصال به شبکه دولت را ندارند.
در این طرح علاوه بر افزایش سرعت مکاتبات ، زمان دقیق ارسال و دریافت نامه‌ها نیز مشخص است و این امر سبب می‌شود تا هم ذینفع به راحتی پیگیر نامه خود باشد و هم گیرنده در زمان مقرر پاسخگوی مکاتبه باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار