فعالیت نوغلامان حسینی کانون لقمان کاشمر آغاز شد

کاشمر(پانا)- فعالیت حضوری اعضای انجمن مداحان جوان کانون لقمان در قالب نوغلامان ‏حسینی در گروه های چند نفره و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزارمی شود.

کد مطلب: ۱۱۳۱۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت نوغلامان حسینی کانون لقمان کاشمر آغاز شد

حامد ناصری استاد قرآن مدارس کاشمرو کانون لقماندر گفت و گو با پانا ضمن تشریح شیوه نامه مسابقه نوغلامان حسینی گفت: کاشمر استعدادهای خوبی در زمینه فعالیت های دینی و مذهبی دارد و به سبب تشکیل گروه ها و جلسات خانگی و هیئتی دانش آموزان از طفولیت با قرائت قرآن و روضه و مداحی آشنا شده و در صورت داشتن موقعیت و آموزش صحیح می توانند پیشرفت خوبی کسب کنند.

وی افزود: اگر چه به سبب کرونا جلسات بیشتر در بستر فضای مجازی برگزار و جلسات حضوری بسیار کمرنگ و با رعایت پروتکل های بهداشتی و با مجوز بهداشت می باشد ولی باز هم استقبال مداحان از جلسات توجیهی مطلوب بوده و امیدواریم که با همکاری خانواده اعضای انجمن بتوانیم حضور قابل قبولی در مسابقه نوغلامان حسینی داشته باشیم.

انجمن مداحان جوان کانون فرهنگی تربیتی لقمان کاشمر که با توجه به شیوع وگسترش ویروس کرونا مدتی تشکیل نشده بود جهت شرکت در مسابقات نوغلامان حسینی به صورت حضوری و پراکنده در گروه های دو نفره و یا به صورت انفرادی در نمازخانه کانون حضور یافته به تمرین و ضبط برنامه خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار