مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های کاردانی نظام جدید امروز پایان می‌یابد

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان سنجش گفت مهلت ثبت‌نام پذیرفته شدگان دوره‌های کاردانی نظام جدید امروز پایان خواهد یافت.

کد مطلب: ۱۱۳۰۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های کاردانی نظام جدید امروز پایان می‌یابد

«فاطمه زرین‌آمیزی» سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: مهلت ثبت‌‌نام دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای نظام جدید که از دوشنبه ۲۱ مهر آغاز شده بود امروز به اتمام می‌رسد، جمعا تعداد بیش از ۸۹ هزار نفر در این آزمون پذیرفته شده بودند.

زرین آمیزی گفت: متقاضیانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی این دوره اعلام شده، لازم است برای اطلاع از کم و کیف مدارک لازم برای ثبت‌نام به سایت دانشگاه فنی و حرفه‌ای به نشانی www.tvu.ac.ir یا نشانی اینترنتی موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

وی افزود: در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در سایت آموزشکده یا موسسه محل قبولی، پذیرفته‌شدگان لازم است با توجه به نشانی و آدرس مؤسسات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام نسبت به شناسایی مؤسسه محل قبولی خود اقدام و طی امروز و فردا (دوشنبه ۲۱ مهر و سه‌شنبه ۲۲ مهر) با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند. مسلما عدم مراجعه به موقع پذیرفته شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: پذیرفته شدگان نیمسال اول سال تحصیلی جاری (سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹) کاردانی نظام‌جدید به شرطی مجاز به ثبت‌نام در مؤسسه محل قبولی هستند که دارای گواهینامه دوره متوسطه نظام جدید در یکی از رشته‌های تحصیلی شاخه فنی و حرفه‌ای و کار دانش، یا دیپلم فنی و حرفه‌ای و کار دانش نظام ترمی، یا سالی واحدی، دیپلم شاخه نظری نظام آموزشی جدید (نظام ۳-۳-۶)، نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی باشند یا دوره مربوط را حداکثر تا پایان شهریور ۹۹ با موفقیت به پایان رسانده باشند و یا دارای دیپلم نظام قدیم (دوره چهارساله) بوده باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار