معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آذربایجان شرقی خبر داد:

عدم تمدید زمان مصاحبه معرفی‌‌شدگان‌ چندبرابر ظرفیت آزمون سراسری سال 1399 دانشگاه فرهنگیان

تبریز(پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آذربایجان شرقی اعلام کرد زمان مصاحبه داوطلبانی که در وقت تعیین شده مقرر، در محل مصاحبه خود حضور نداشته باشند تمدید نخواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
عدم تمدید زمان مصاحبه معرفی‌‌شدگان‌ چندبرابر ظرفیت آزمون سراسری سال 1399 دانشگاه فرهنگیان

کیانوش عطایی گفت: مصاحبه معرفی‌‌شدگان‌ یک و نیم برابر ظرفیت آزمون سراسری سال 1399 آذربایجان شرقی از روز شنبه مورخ 99/7/19 آغازشده است و مصاحبه خواهران تا مورخ 99/7/28و مصاحبه برادران تا مورخ 99/7/29 ادامه می یابد.

وی افزود: درطی برگزاری این مصاحبه ها تمامی پروتکلهای بهداشتی اعم از گند زدایی مرتب و روزانه مکانهای مصاحبه، تب سنجی در هنگام ورود و نیز استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی کننده عوامل اجرایی و داوطلبان با رعایت شدید قوانین فاصله گذاری رعایت می شود.

کیانوش عطایی با اشاره به اینکه سن داوطلبان امسال تا 24 سال تمام مورد قبول است افزود: متولدین 79/7/1 به بعد در این مصاحبات دعوت شده اند و حداقل معدل کل تمامی داوطلبان 14 به بالا است.

وی تعداد دعوت شدگان به این مصاحبه را 1462 نفر اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد 606 نفر داوطلب خواهر و 856 نفر داوطلب برادر داریم و منتخبین از بدو ورود به دانشگاه استخدام آزمایشی آموزش و پرورش خواهند بود و حقوق دریافت می کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع استان خاطر نشان کرد: این مصاحبات شامل بررسی مدارک و مستندات، معاینه پزشکی و مصاحبه عمومی و تخصصی است و پذیرفته شدگان موظف هستند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به مکان های مصاحبه که برای خواهران پردیس دانشگاه فرهنگیان و برای برادران پردیس علامه امینی می باشد مراجعه کنند.

دبیر ستاد مصاحبه داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ادامه داد: بدیهی است برای داوطلبانی که در موقع مقرر در محل مصاحبه حضور نداشته باشند این زمان تمدید نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار