گزارش کمیته ایپدمیولوژی کرونا: تغییرات مختصر صعودی در مازندران دیده می‌شود

ساری (پانا) - آخرین گزارش کمیته اپیدمیولوژی کووید 19 خبر از روند ثبات با تغییرات مختصر صعودی بروز ویروس کرونا در اکثر استان‌های کشور از جمله مازندران در هفته منتهی به 18 مهر دارد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
گزارش کمیته ایپدمیولوژی کرونا: تغییرات  مختصر صعودی در مازندران دیده می‌شود

در آخرین گزاش این کمیته آمده که هر چند موارد ابتلا و مرگ و میر در کشور بالا است، اما روند ثبات با تغییرات مختصر صعودی مشاهده می‌شود.

در یازده استان قم، لرستان، سمنان، ایلام، مازندران ، خوزستان، تهران، کرمانشاه، همدان، آذربایجان شرقی و اصفهان روند ثبات با تغییرات مختصر صعودی مشاهده شد. در پانزده استان خراسان جنوبی، خراسان شمالی، آذربایجان غربی، یزد، کردستان، چهار محال و بختیاری، مرکزی، خراسان رضوی، البرز، زنجان، کرمان، گیلان، گلستان، کهگیلویه و بویر احمد و بوشهر روند صعودی یا شروع پیک جدید مشاهده شد. در پنج استان سیستان و بلوچستان، فارس، هرمزگان، قزوین و اردبیل، روند ثبات با تغییرات مختصر و نامنظم وجود دارد.

در این گزارش، استان‌ها بر اساس میزان بروز در هفته آخر موارد بیماری به سه دسته پرگزارش، با گزارش متوسط و با گزارش پایین تقسیم شده‌اند و روند بیماری در آنها در جدول و نمودارهای مرتبط مورد بررسی قرار گرفته است. مازندران در این جدول جزو استان‌های با بروز کم است.

در آخرین آمار اعلام شده در مازندران، ۵۲۸ بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز درمانی بستری هستند که از این تعداد ۱۳۵ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار